Броят на потребителите на Twitter скочи с една трета
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Броят на потребителите на Twitter скочи с една трета

Reuters

Броят на потребителите на Twitter скочи с една трета

Акциите на компанията скочиха с 4% след добър отчет за второто тримесечие

7722 прочитания

Reuters

© Reuters


Броят на всекидневно активните потребители в социалната мрежа Twitter е скочил с 34% през второто тримесечие на годишна база до 186 млн. души, пише Reuters. Това е един от най-важните показатели за компанията, защото показва колко потребители могат да бъдат "монетизирани", т.е. да виждат реклами - съответно и колко е привлекателна платформата за рекламодатели. Добрите новини вдигнаха цената на акциите с 4% и ги остави близо до историческия си връх, с пазарна капитализация на фирмата от над 30 млрд. долара.

Според компанията увеличената активност в платформата през второто тримесечие на годината се дължи преди всичко на коронавируса - нуждата от по-бързо разпространение на информация, съчетана с голям брой хора, карантинирани вкъщи.

Не само добри новини

В отчета има и лоши новини. Приходите на компанията за периода падат с 19% на годишна база до 683 млн. долара, от които 562 млн. долара идват от реклами - понижението тук е от 23%. В изявление от компанията коментираха, че причината за по-малките приходи от реклама, въпреки по-големия брой активни потребители, също се дължи на коронавируса и намалените рекламни бюджети на фирмите в платформата. Компанията е приключила второто тримесечие на загуба от 127 млн. долара.

Twitter все още има проблеми в изграждането на инфраструктура за реклами, подобна на тази на Facebook, където потребителите и приходите са в пъти повече. Вместо това компанията разчита на промотирани постове и реклами около конкретни събития. Според изпълнителния директор на компанията Джак Дорси, екипът на Twitter е успял да разработи технологията си за управление на реклами през второто тримесечие, което ще доведе до развитието на нови рекламни формати в бъдеще, а от там и до по-големи възможности за рекламодатели.

От компанията обявиха още, че обсъждат "абонаменти и други видове подход към рекламния бизнес", като например създаване на платформа за търговия, но не очакват резултати през тази година. Дорси добави, че "компанията има много висока летва кога бихме поискали потребителите ни да плащат за използването на аспекти от Twitter."

Броят на всекидневно активните потребители в социалната мрежа Twitter е скочил с 34% през второто тримесечие на годишна база до 186 млн. души, пише Reuters. Това е един от най-важните показатели за компанията, защото показва колко потребители могат да бъдат "монетизирани", т.е. да виждат реклами - съответно и колко е привлекателна платформата за рекламодатели. Добрите новини вдигнаха цената на акциите с 4% и ги остави близо до историческия си връх, с пазарна капитализация на фирмата от над 30 млрд. долара.

Според компанията увеличената активност в платформата през второто тримесечие на годината се дължи преди всичко на коронавируса - нуждата от по-бързо разпространение на информация, съчетана с голям брой хора, карантинирани вкъщи.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK