ALSO Cloud Marketplace, или на какво да заложим в бъдеще
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

ALSO Cloud Marketplace, или на какво да заложим в бъдеще

ALSO Cloud Marketplace, или на какво да заложим в бъдеще

Партньорите на АЛСО могат да избират между повече от 1700 решения от над 90 доставчика

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
1417 прочитания

От месец март 2020 "АЛСО България" вече работи и чрез платформата ALSO Cloud Marketplace с българските си партньори.

"АЛСО Клауд Маркетплейс" е не просто интегрирана част от услугите - това е самостоятелна платформа със собствен екип, поддръжка, билинг система и уебсайт "also.cloud", на който всеки партньор от IT бранша може да получи информация за услугите, доставчиците и условията за ползване. И най-вече - "АЛСО Клауд Маркетплейс" има уникален подход към бизнеса като част от екосистемата на АЛСО на взаимосвързани доставчици и клиенти.

ALSO Cloud Marketplace е само една от платформите, които АЛСО предлага, наред с платформата за IoT решения AllThingsTalk, платформата за поддръжка на клиентите, ALSO E-Shop, уебсайт за поръчки на WaaS (Workplace-as-a Service), продукти и др.

Процесите и времето, които се отразяват на бизнес моделите

Обещанието на "АЛСО България", като един от водещите европейски технологични доставчици и дистрибутори на информационни технологии да въведе бизнес модела 3S - Supply, Solutions and as-a Service (Доставки, Решения и Услуги), и know how от ALSO Group, намери своята реализация в "АЛСО Клауд Маркетплейс". Така компанията, която се позиционира като технологичен доставчик, слага началото на внедряване на поредица от е-услуги. Главната цел е да намали зависимостта на партньорите единствено от сегашния им модел и продуктов микс и да им даде възможност да управляват сами един нов техен бизнес, като ги подпомага да развиват свои клауд услуги, осигуряващи постоянни приходи.

Партньорите на АЛСО могат да избират между голям брой решения (над 1700 ) от повече от 90 доставчика. Услуги по интеграция, внедряване, консултиране и други са част от портфолиото на платформата.

Друго уникално предимство на "АЛСО Клауд Маркетплейс" е управлението. Освен системата за управление на акаунти, която може да пресъздаде и най-сложната фирмена структура, управлението на услугите е интуитивно и бързо с високо ниво на сигурност и разпределение на ролите за достъп. Самите услуги се управляват от платформата.

Когато е процесът е интуитивен

При новата дигитална глобализация облачните услуги помагат да сме свързани въпреки физическата дистанция. Моделът на управление на разходите вече ще е pay-per-use заради справедливото разпределение на ресурсите и консумацията им, като това ще се случва по естествен път.

Освен възможността да се предлага нов бизнeс модел на клиентите "АЛСО Клауд Маркетплейс" осигурява много ключови предимства и ползи.

Гъвкавост - крайните клиенти могат лесно да адаптират броя седалки, използваните програми, да интегрират решения, в зависимост от големината и растежа на бизнеса си. И не е необходимо да инвестират предварително в софтуер или хардуер, те могат да "плащат, докато растат".

Пестене на време - без дълго събиране на информация, създаване на тежки оферти и проучване на зависимости. Procurement процесите са минимизирани, както и разходите по тях.

Модул за оферти - бърз и лесен за употреба, можете да създавате, запаметявате и провизирате офертите си в реално време, да ги прехвърляте в собствен темплейт.

Удобството на празния етикет и на билинга зад услугата са времево предимство за партньора, което го прави конкурентен тук и сега; за него остават само инвестициите в знания и квалификация.

Близост до крайния клиент и адекватност на предлаганата услуга. Това ново предимство за партньора е ключово за бранша и за новата ситуация, в която се намираме - на увеличено потребление на е-услуги. Така, продължавайки бизнеса и бренда си в клауда бързо и гъвкаво, партньорът получава стратегическо предимство.

А сега накъде?

АЛСО непрекъснато развива платформата и, освен добавянето на нови вендори и услуги, развива и функционалности за улеснение на потребителите в технически и бизнес аспект. АЛСО Клауд Маркетплейс е бизнес хъб, за чието функциониране се грижи технически екип 24/7, който отговоря на всички "Business critical" запитвания в рамките на 2 часа на няколко основни езика.

От месец март 2020 "АЛСО България" вече работи и чрез платформата ALSO Cloud Marketplace с българските си партньори.

"АЛСО Клауд Маркетплейс" е не просто интегрирана част от услугите - това е самостоятелна платформа със собствен екип, поддръжка, билинг система и уебсайт "also.cloud", на който всеки партньор от IT бранша може да получи информация за услугите, доставчиците и условията за ползване. И най-вече - "АЛСО Клауд Маркетплейс" има уникален подход към бизнеса като част от екосистемата на АЛСО на взаимосвързани доставчици и клиенти.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK