Стела Точева: Планираме нови инвестиции и разрастване до 3000 души в страната
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Стела Точева: Планираме нови инвестиции и разрастване до 3000 души в страната

Стела Точева: Планираме нови инвестиции и разрастване до 3000 души в страната

Директорът "Продажби" за "Модис България" и ЕМЕА региона за напредъка на компанията и нейните бизнес планове

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
6773 прочитания

Събитията от последните месеци в световен мащаб доведоха до промяна не само на работния процес, но и до икономическа несигурност в почти всяка индустрия. Все повече компании започват да насочват фокуса си към дигитални решения, дистанционен модел на работа или към изнасяне на част от процесите си към различни аутсорсинг компании.

Как събитията от началото на годината повлияха на бизнеса на компанията?

- Със сигурност пандемията и последствията върху световната икономика са огромно предизвикателство за всяка индустрия. Въпреки очаквания негативен ефект ние се възползвахме от някои възможности, открили се пред бизнеса ни.

На първо място искам да отбележа бързите и адекватни мерки, които предприехме, за да предпазим всички свои колеги и да осигурим нормален ритъм на работа за всеки от тях от вкъщи. Разбира се, искахме и да продължим да предоставяме услуга за своите клиенти с най-високо качество. Оказа се, че от една част от партньорите ни започна да идва дори по-голям обем от работа, за който вече имаме готовност. Достатъчно гъвкави сме и очаквам дори да отбележим ръст през годината.

В следващите седмици ще преразгледаме и обема от работа на различните ни локации в Европа с цел оптимизация на натоварването и свободните ресурси, което означава, че е много вероятно още ключови за "Модис" проекти да бъдат поети от екипа ни в България. Разбира се, продължаваме да наемаме и нови хора на различни позиции в компанията за офисите ни в София и Пловдив.

"Модис България" бе отличена от международните награди Stevie Awards for Sales & Customer Service през тази година, но освен фирмено вие получихте и персонално признание. Разкажете ни малко повече.

- Да, организацията ни в България напълно заслужено получи бронзово отличие в категория Customer Service/Contact Center Outsourcing Provider of the Year и е една от малкото компании от Европа, отличени в тази категория.

За 14-а поредна година наградите Stevie отличават и професионалисти с изключителни постижения в сферата на продажбите и обслужването на своите клиенти, както и в развиването на своята дейност. Сред номинираните попадат компании и техни представители от цял свят и почти всяка индустрия, като кандидатите трябва да представят своя напредък и иновативни подходи, добавили по-голяма стойност за техните клиенти. В категорията Woman of the Year in Sales финалистите бяха 10 - предимно представители на компании от САЩ, а журито включваше 18 души - бизнес лидери в големи международни компании. Аз станах носител на сребърно отличие в сферата на продажбите от Stevie Awards for Sales & Customer Service, като същевременно бях и единствената жена, представител на компания от Европа.

Какви са плановете ви за развитие в България? Защо страната ни е толкова ключова локация за "Модис" и за аутсорсинг сектора като цяло?

- От години страната ни е атрактивна аутсорсинг дестинация предимно заради големия брой добре образовани млади хора с подходящи умения, чуждоезикови и ИТ профили (всъщност България е на трето място в света по брой ИТ специалисти на глава от населението). Клиентите ни оценяват високо обслужването, което получават, както и професионалната работа на нашите колеги. За да привличаме все повече такива служители, активно си партнираме с образователни институции в цяла България.

Откриването на новия ни офис в Пловдив в края на 2019 г. бе още една стъпка към разрастването на бизнеса ни в България. През следващите години планираме нови инвестиции и разрастването ни до 3000 души в страната.

Събитията от последните месеци в световен мащаб доведоха до промяна не само на работния процес, но и до икономическа несигурност в почти всяка индустрия. Все повече компании започват да насочват фокуса си към дигитални решения, дистанционен модел на работа или към изнасяне на част от процесите си към различни аутсорсинг компании.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK