PEPCO открива 50-и магазин в България
Експанзията на популярния търговец на детски дрехи и декоративни продукти продължава


Съдържание от PEPCO

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Предстои откриване на 50-и магазин на PEPCO в България и това се случва за по-малко от 500 дни от стъпването на компанията на българския пазар.

Скоростта, с която се откриват нови обекти, и увеличеният поток от клиенти на всяка локация превръщат PEPCO в предпочитан наемател от собственици на обекти в цялата страна. Разнообразният асортимент, насочен към една от най-търсените таргет групи клиенти на пазара - жени с деца, прави търговската верига атрактивна като наемател в търговски център или ритейл парк.

"PEPCO България" се превърна в популярен търговец на детски дрехи и декоративни продукти, като всеки месец обслужва 500 000 клиенти, а до момента от веригата са обслужени около 5 000 000 клиенти в България.
Поради динамичната експанзия на компанията PEPCO търси помещения за наемане дългосрочно, които да отговарят на следните критерии:
- Нови търговски помещения
- Търговски вериги (търговци на хранителни стоки и домашни електрически уреди), които преотдават и споделят ползването на търговски площи
- Разположени са на територията на България в градове с най-малко 10 000 жители, със специален фокус върху градове с 10 000 до 50 000 жители
- Разположени са на основни търговски улици в градовете, където възниква естествен търговски трафик, в близост до хранителни магазини (където е възможно)
- Помещения с общи площи 500 - 650 кв.м
- Бързо одобрение на новите локации и реализация на нови магазини в рамките на 90 дни
- Бързо изготвяне на проекти за изграждане на нови магазини по стандартизирано техническо задание.

Вашите предложения можете да изпратите до Росен Генев, мениджър "Експанзия", [email protected]
