PEPCO открива 50-и магазин в България
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

PEPCO открива 50-и магазин в България

PEPCO открива 50-и магазин в България

Експанзията на популярния търговец на детски дрехи и декоративни продукти продължава

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
18541 прочитания

Предстои откриване на 50-и магазин на PEPCO в България и това се случва за по-малко от 500 дни от стъпването на компанията на българския пазар.

Скоростта, с която се откриват нови обекти, и увеличеният поток от клиенти на всяка локация превръщат PEPCO в предпочитан наемател от собственици на обекти в цялата страна. Разнообразният асортимент, насочен към една от най-търсените таргет групи клиенти на пазара - жени с деца, прави търговската верига атрактивна като наемател в търговски център или ритейл парк.

"PEPCO България" се превърна в популярен търговец на детски дрехи и декоративни продукти, като всеки месец обслужва 500 000 клиенти, а до момента от веригата са обслужени около 5 000 000 клиенти в България.

Поради динамичната експанзия на компанията PEPCO търси помещения за наемане дългосрочно, които да отговарят на следните критерии:

  • Нови търговски помещения
  • Търговски вериги (търговци на хранителни стоки и домашни електрически уреди), които преотдават и споделят ползването на търговски площи
  • Разположени са на територията на България в градове с най-малко 10 000 жители, със специален фокус върху градове с 10 000 до 50 000 жители
  • Разположени са на основни търговски улици в градовете, където възниква естествен търговски трафик, в близост до хранителни магазини (където е възможно)
  • Помещения с общи площи 500 - 650 кв.м
  • Бързо одобрение на новите локации и реализация на нови магазини в рамките на 90 дни
  • Бързо изготвяне на проекти за изграждане на нови магазини по стандартизирано техническо задание.

Вашите предложения можете да изпратите до Росен Генев, мениджър "Експанзия", [email protected]

Предстои откриване на 50-и магазин на PEPCO в България и това се случва за по-малко от 500 дни от стъпването на компанията на българския пазар.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK