PEPCO открива 50-и магазин в България

Експанзията на популярния търговец на детски дрехи и декоративни продукти продължава

PEPCO открива 50-и магазин в България
PEPCO открива 50-и магазин в България

Предстои откриване на 50-и магазин на PEPCO в България и това се случва за по-малко от 500 дни от стъпването на компанията на българския пазар.


Благодарим Ви, че чететете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

За да видите статията, влезте в профила си или се регистрирайте.

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Влезте в профила си Регистрация

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове

Предстои откриване на 50-и магазин на PEPCO в България и това се случва за по-малко от 500 дни от стъпването на компанията на българския пазар.

Скоростта, с която се откриват нови обекти, и увеличеният поток от клиенти на всяка локация превръщат PEPCO в предпочитан наемател от собственици на обекти в цялата страна. Разнообразният асортимент, насочен към една от най-търсените таргет групи клиенти на пазара - жени с деца, прави търговската верига атрактивна като наемател в търговски център или ритейл парк.

"PEPCO България" се превърна в популярен търговец на детски дрехи и декоративни продукти, като всеки месец обслужва 500 000 клиенти, а до момента от веригата са обслужени около 5 000 000 клиенти в България.

Поради динамичната експанзия на компанията PEPCO търси помещения за наемане дългосрочно, които да отговарят на следните критерии:

  • Нови търговски помещения
  • Търговски вериги (търговци на хранителни стоки и домашни електрически уреди), които преотдават и споделят ползването на търговски площи
  • Разположени са на територията на България в градове с най-малко 10 000 жители, със специален фокус върху градове с 10 000 до 50 000 жители
  • Разположени са на основни търговски улици в градовете, където възниква естествен търговски трафик, в близост до хранителни магазини (където е възможно)
  • Помещения с общи площи 500 - 650 кв.м
  • Бързо одобрение на новите локации и реализация на нови магазини в рамките на 90 дни
  • Бързо изготвяне на проекти за изграждане на нови магазини по стандартизирано техническо задание.

Вашите предложения можете да изпратите до Росен Генев, мениджър "Експанзия", [email protected]