Търговска верига ЗОРА е с обновен онлайн магазин
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Търговска верига ЗОРА е с обновен онлайн магазин

Търговска верига ЗОРА е с обновен онлайн магазин

Основните подобрения гарантират по-добро потребителско преживяване и улесняват клиентите в намирането и покупката на най-подходящите за тях продукти

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
9635 прочитания

Електронната търговия е един от секторите, които се радват на устойчиво растящ интерес. Тази тенденция се засили значително в условията, при които коронавирусът промени трайно ритейл пазара и наложи все повече пазаруването онлайн. Съвременният клиент има големи изисквания, защото той има възможността да разглежда, сравнява, поръчва и връща продукти. Това налага един изцяло различен подход към потребителите.

Нов онлайн магазин, който изцяло отговаря на изискванията на модерната търговия, е поредната разработка на една от най-големите вериги за черна и бяла техника - ЗОРА. Новостите в онлайн магазина са насочени към няколко основни направления, като главната цел е подобряването на цялостното потребителско преживяване по време на пазаруване.

За да засили удоволствието от покупката чрез новия онлайн магазин, в периода от 19 до 21 август, клиентите ще получат 10% отстъпка от всички онлайн покупки на продукти извън акция.

Итуитивен и удобен за навигиране дизайн

Обновеният дизайн е сред съществените подобрения на новия онлайн магазин на ЗОРА. Той е семпъл и изчистен от излишни цветни и графични елементи, както и с много по- широк изглед. Ключовите рекламни банери вече са изнесени на цялата ширина, без да бъдат ограничавани от каквото и да било навигационни менюта.

Обновена е и продуктовата витрина, която предлага по-добра визуализация на продуктите, с акцент върху тях и техните характеристики. Освен това страниците и изображенията вече зареждат много по-бързо.

Партньор на ЗОРА в изграждането и подобрението на онлайн магазина е CloudCart - платформа за създаване и успешно реализиране на онлайн магазини с над 15-годишен опит в дигиталния свят и електронната търговия.

Усъвършенствано навигационно меню, за да намираш бързо и лесно всичко, от което имаш нужда

Ключова промяна в онлайн магазина е усъвършенстваното навигационно меню, което позволява на клиентите да стигнат много по-бързо до това, което търсят.

Потребителите могат да търсят желаните от тях продукти по три основни направления: на ниво "Продукт", на ниво "Марка", както и такива, които могат да бъдат закупени с кредит с 0% лихва.

В допълнение към това в специалното поле "Продукти" клиентите могат да се запознаят и с актуалните промоции за даден период, като това им дава повече възможности да открият точно това, което търсят, при това за секунди.

Същевременно се оказва, че лоялността към конкретни марки е от значение за потребителското поведение, особено когато става въпрос за избор на техника. От търговска верига ЗОРА отговарят на тази тенденция с новото меню "Марки", в което потребителите могат да сортират продукти и на база конкретен производител. Продуктите с марка Apple пък са групирани в отделна страница от типа "shop in shop", където клиентите могат да открият всички актуални предложения.

За тези, които търсят повече информация

За да могат клиентите да получат максимално много информация за продуктите, в онлайн магазина на ЗОРА обръщат голямо внимание и на блога на компанията. В него има интересни новини и редица съвети при избор на техника. В отделна секция могат да се открият видео ревюта на конкретни продукти от експерт продавач-консултант. Ако потребителите имат нужда от допълнителна консултация, насока или въпрос, могат директно да се свържат чрез чат с консултант на ЗОРА в рамките на работния ден.

Още улеснения за клиента

За да улесни клиентите си, онлайн магазинът на ЗОРА предлага и още едно подобрение. Когато клиентът закупи даден продукт, магазинът ще предложи и аксесоари или други придружаващи продукти към него.

И още подобрения

Новият онлайн магазин на търговска верига ЗОРА се отличава и с редица технически подобрения, които са фокусирани върху по-бързото зареждане на страници и изображения, по-бързото завършване на поръчки и на детайлите, свързани с установяването на точния адрес на потребителя. Нововъведения има и при търсачката на сайта. Нови функционалности за търсене ще позволяват на клиентите да намират всичко през нея, без дори да трябва да използват навигационното меню. Това ще се случва с помощта на самообучаващ се алгоритъм. Същевременно, търговска верига ЗОРА работи и върху оптимизации, които да доведат до по-бърза експедиция на поръчките, за да могат те да стигат до клиентите в значително по-кратък срок. В бъдеще това естествено ще доведе до услугата "доставка в същия ден".

Електронната търговия е един от секторите, които се радват на устойчиво растящ интерес. Тази тенденция се засили значително в условията, при които коронавирусът промени трайно ритейл пазара и наложи все повече пазаруването онлайн. Съвременният клиент има големи изисквания, защото той има възможността да разглежда, сравнява, поръчва и връща продукти. Това налага един изцяло различен подход към потребителите.

Нов онлайн магазин, който изцяло отговаря на изискванията на модерната търговия, е поредната разработка на една от най-големите вериги за черна и бяла техника - ЗОРА. Новостите в онлайн магазина са насочени към няколко основни направления, като главната цел е подобряването на цялостното потребителско преживяване по време на пазаруване.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK