"Костал" зад волана на двойния ръст

Заводът за автомобилни компоненти в Пазарджик удвоява приходите си за 2019 г.

Заводът в Пазарджик произвежда лостове и модули за кормилни уредби, а най-големите клиенти в момента са PSA, Daimler и VW
Заводът в Пазарджик произвежда лостове и модули за кормилни уредби, а най-големите клиенти в момента са PSA, Daimler и VW
Заводът в Пазарджик произвежда лостове и модули за кормилни уредби, а най-големите клиенти в момента са PSA, Daimler и VW    ©  Nadezhda Chipeva
Заводът в Пазарджик произвежда лостове и модули за кормилни уредби, а най-големите клиенти в момента са PSA, Daimler и VW    ©  Nadezhda Chipeva
Статията е част от проекта К100: Най-големите компании в България. Достъп до пълната класация имат читателите с абонамент Капитал PRO. Вижте още за бизнес доклада.
Темата накратко
  • Заводът за автомобилни компоненти на "Костал България аутомотив" в Пазарджик удвоява приходите си за 2019 г.
  • Основната причина е прехвърлянето на линии от фабриката на Kostal в Чехия, както и започването на нови проекти.
  • След оттеглянето на поръчки покрай кризата с коронавируса клиентите вече се завръщат, а компанията планира да расте още.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 2
    sfasaf avatar :-?
    sfasaf

    Страхотен работодател, няма що!

    Открили България, видяли че е евтино, и тръгнали да си местят цялото производство от Чехия. Създали 800 работни места в Смолян, видяли че е по-хубаво в Пазарджик, уволнили 90% от персонала. В тези малки градове такива събития са от катастрофални измерения!

    Кой казва, че след 2-3 години няма да си хванат чукалата и да се изнесат в Сърбия?! Хващам бас, че са инвеститор клас А!

    Някой направи ли си труда да се поинтересува около тази гигантска загуба? Изглежда, че всеки продукт се произвежда на минус. Колкото повече пренасят - толкова по-голяма загуба формират.

    Нередност?
Нов коментар