Пандемията дава тласък на електрическите велосипеди

Две гуми са добре, но две гуми плюс мотор са още по-добре

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Холандският производител на велосипеди VanMoof е известен с елегантен дизайн и умно рекламиране. В телевизионна реклама за най-новия му модел са изобразени проблемите на автомобилната култура - инциденти, задръствания и замърсяване, изобразени върху бронята на луксозен автомобил, който се разтапя и се превръща в едно от елегантните електрически колела на компанията.

Електрическите велосипеди няма да заменят автомобилите. Но те процъфтяват, особено в Европа, където продажбите се увеличиха с 29% през 2019 г. и достигнаха 3 млн. броя. Електрическите подпомогнати велосипеди отключват дори и наситени пазари като Нидерландия, където средностатистическият гражданин вече притежава 1.3 велосипеда. Миналата година консултантската компания Deloitte изчисли броя на е-велосипедите в света на 200 млн. и очаква те достигнат 300 млн. до 2023 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар