Веригите по време на кризата: спад на приходите и извънредни разходи
Анкета на Сдружението за модерна търговия отчита влиянието на пандемията върху продажбите
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Спад на клиентите в големите търговски вериги, понижение на оборотите, промяна на потребителските навици. Това отчита анкета за влиянието на карантината върху търговските вериги с участието на осем компании: "Аванти", "Билла", Deichmann ("Дайхман"), "Кауфланд", "Лидл", Mr. Bricolage ("Мосю Бриколаж"), "Фантастико" и "Хиполенд". Проучването е по инициатива на Сдружението за модерна търговия.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове