"Кауфланд България" развива нова собствена марка за месо
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

"Кауфланд България" развива нова собствена марка за месо

"Кауфланд България"

"Кауфланд България" развива нова собствена марка за месо

Засега "Шеф Месар" предлага 18 вида продукти, които преминават през множество проверки за качество

Мара Георгиева
14759 прочитания

"Кауфланд България"

© "Кауфланд България"


"Кауфланд България" официално представи на пазара нова собствена марка за месо - "Шеф Месар". Засега тя стартира с 18 вида продукти от свинско, телешко и пилешко, пет от които са предназначени за грил. Телешкото и пилешкото са български, свинското е от внос, а качеството се гарантира от независимия институт за сертификация "TÜV Nord България", съобщиха от компанията.

През юни "Кауфланд България" пусна в продажба и своята първа национална продуктова линия за храни под собствената марка "Брей!". Серията съдържа 61 артикула в няколко категории: млечни, месни, тестени, деликатеси, консерви, напитки.

Контролът

"Продуктите за "Шеф Месар" се доставят от шест български фирми - партньори на веригата", уточни за "Капитал" Васил Василев, директор "Свежи храни" в "Кауфланд България". Компанията работи само с доставчици на месо, които притежават международно признати сертификати за безопасност и качество на храни - IFS (International Food Standart), BRC (British Retail Consortium).

Веригата има свои вътрешни процедури за контрол на качеството, за да гарантира непрекъсната хладилна верига на доставка от производителя до клиента. Продуктите от серията се проверяват и от външната акредитирана българска лаборатория "Глобалтест". Планирани са над 5000 лабораторни анализа годишно, които да следят за качеството и безопасността на продуктите при производството, транспорта, съхранението и предлагането.

Отделно от това производителите преминават през допълнителни одити от "TÜV Nord България". "Проверяваме качеството на продуктите с марка "Шеф Месар" по 4-степенна система. Тя включва изненадващи проверки на място при доставчиците на месо, лабораторни изследвания на взетите проби, внимателен мониторинг на транспортирането на продукцията до търговската мрежа и проверка чрез т.нар. тайни клиенти, които подбират продукти за тестване в независими акредитирани лаборатории", обясни за "Капитал" Стоян Йотов, управител на "TUV Nord България". Одитите се заплащат от "Кауфланд", а не от производителите, като така "се гарантира независимостта на системата за проверка", уточни за "Капитал" Стоян Йотов.

Продажбите

Продуктите "Шеф Месар" се предлагат реално от началото на месец май. "Досега са продадени над 330 хил. опаковки. Най-търсени са цяло пиле, бургери и мляно месо", съобщи Радослав Куртев, ръководител на отдел "Месо" в "Кауфланд България.

"Продажбите на месо формират между 10 и 15% дял в дивизията "Пресни продукти". Предстои да разширим "Шеф Месар" с нови предложения пилешко и сезонен асортимент", уточни за "Капитал" Васил Василев.

"Кауфланд България" официално представи на пазара нова собствена марка за месо - "Шеф Месар". Засега тя стартира с 18 вида продукти от свинско, телешко и пилешко, пет от които са предназначени за грил. Телешкото и пилешкото са български, свинското е от внос, а качеството се гарантира от независимия институт за сертификация "TÜV Nord България", съобщиха от компанията.

През юни "Кауфланд България" пусна в продажба и своята първа национална продуктова линия за храни под собствената марка "Брей!". Серията съдържа 61 артикула в няколко категории: млечни, месни, тестени, деликатеси, консерви, напитки.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

6 коментара
  • 1
    cmf1446637585478928 avatar :-|
    Petia Nikolova

    Свинското им е внос,че чумата само по нашенските прасета ходи.

  • 3
    historama avatar :-|
    historama

    Бих предпочел телешкото да е внос.

  • 4
    deaf avatar :-|
    deaf

    До коментар [#3] от "historama":

    И да е по-евтино.

  • 5
    ymw51523780 avatar :-|
    Ivan Georgiev

    Нямам никакво доверие на безбройните комисии и лаборатории, следящи за качеството на храните ! А това ,,независими",направо ме разсмива...

  • 6
    sfasaf avatar :-|
    sfasaf

    Месото в Кауфланд никога не ми е харесвало. Сладоледите, обаче, са доста добре. Тяхната марка имат добри цени и отлично качество. Препоръчвам!


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK