Водещо е желанието да помагаш на клиента
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Водещо е желанието да помагаш на клиента

Водещо е желанието да помагаш на клиента

Любослав Георгиев - служител в "Kaufland България" и участник в кампанията "Разчитайте на нас", разказва за своята работа

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
1909 прочитания

В специална кампания "Разчитайте на нас" "Kaufland България" разкрива вдъхновяващите истории на своите служители и техните суперсили.

Когато децата са малки, чест въпрос е: "Какъв ще станеш, когато пораснеш?" Повечето деца обаче не осъзнават каква точно искат да е професията им, а създават проекция на емоцията и усещането да се грижат и да помагат на останалите. Такова е и призванието на служителите в хипермаркетите Kaufland , които всеки ден се усмихват на клиентите и се стараят да направят пазаруването им не просто задължение, а позитивно и приятно преживяване. Когато ги попитате какво им харесва в работата им, работещите в компанията отговорят еднозначно: "Това, че мога да помагам на хората".

Първо работно място

Любослав Георгиев е служител "Стоки" в хипермаркета на Kaufland в Студентски град, София. Може да го срещнете още с влизането в обекта. Той е на 22 години и работи в търговската верига от 4 години. Това е първото му работно място. Започва работа в компанията още на 18 години в родния си град Монтана. Когато решава да се премести в столицата, за да учи програмиране, от Kaufland му дават възможност да продължи работата си в компанията в обекта на веригата в Студентски град, където да бъде близо до новия си дом. "За една седмица документите ми бяха готови и бях преместен", разказва той.

Като служител "Стоки" Любослав Георгиев отговаря за зареждането и подреждането на продуктите в хипермаркета. Те пристигат рано сутрин към 5:30. Неговата работа е особено важна, защото, когато хипермаркетът отвори врати в 7:00 ч., всичко вече трябва да е заредено за клиентите. През целия си работен ден той следи наличността на продуктите, тяхната свежест и качество и се грижи за това купувачите винаги да могат да намерят на регалите това, от което имат нужда. Най-много харесва работата си в сектор "Плодове и зеленчуци". Именно там е започнал кариерата си в Kaufland в Монтана.

Работа и образование - мисията е възможна

Любослав Георгиев успява да сбъдне мечтата си да учи програмиране в столицата. Работата му в Kaufland не пречи на образованието му, напротив - помага му, защото му дава сигурност и спокойствие. Благодарение на възможностите за гъвкаво работно време, той организира смените си така, че да може да посещава всички лекции.

Не пропуска и спорта, който е задължителна част от начина му на живот. "Възползвам се от картата за спорт, която компанията ми осигурява наред с другите социални придобивки като допълнително здравно осигуряване, ваучери за храна и профилактични прегледи. Харесват ми условията, които получавам в Kaufland", казва той.

Любимо занимание

Любимото занимание на Любослав Георгиев по време на работния ден е комуникацията с клиента. "Обичам да помагам на клиентите и това ми доставя голямо удоволствие. Винаги, когато видя, че имат нужда от някакво съдействие, ги заговарям, питам ги как мога да им помогна и се стремя да ги обслужа качествено. Често им препоръчвам и различни продукти. Виждам, че те оценяват това, но най-много ме радва фактът, че си тръгват доволни", споделя той.

Работодателят помага

Любослав Георгиев споделя още, че наред с отличните условия на работа, обширния пакет от социални придобивки и гъвкавото работно време Kaufland предлага и възможности за развитие. "Най-много ми харесва това, че мога да изградя кариера тук". Разказва, че компанията е школа за развитие на лични качества, а той е поредното доказателство за това. "Откакто работя тук, станах по-уверен в себе си, по-търпелив и отговорен, а това са ценни качества, които ми помагат не само в професията, но и в живота".

Най-голямата мотивация на Любослав Георгиев да продължава да работи в компанията е сплотеният екип, който Kaufland е изградил. "Тук работят млади и позитивни хора, с които е удоволствие да работиш. Всеки ден с тях е динамичен, забавен и пълноценен".

А какво е целта му оттук нататък? "Надявам се с екипа ми да продължим да си имаме доверие и да бъдем единни, както досега. Целта ми е да продължавам да помагам на хората, които пазаруват тук".

Следете за още истории на служители на Kaufland и техните суперсили на:

https://kariera.kaufland.bg/profesionalisti/kolegi-supersili.html.

В специална кампания "Разчитайте на нас" "Kaufland България" разкрива вдъхновяващите истории на своите служители и техните суперсили.

Когато децата са малки, чест въпрос е: "Какъв ще станеш, когато пораснеш?" Повечето деца обаче не осъзнават каква точно искат да е професията им, а създават проекция на емоцията и усещането да се грижат и да помагат на останалите. Такова е и призванието на служителите в хипермаркетите Kaufland , които всеки ден се усмихват на клиентите и се стараят да направят пазаруването им не просто задължение, а позитивно и приятно преживяване. Когато ги попитате какво им харесва в работата им, работещите в компанията отговорят еднозначно: "Това, че мога да помагам на хората".


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK