"Сайтел България" пое част от техническата поддръжка на германския eBay
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

"Сайтел България" пое част от техническата поддръжка на германския eBay

Reuters

"Сайтел България" пое част от техническата поддръжка на германския eBay

100 вече наети служители ще поемат обслужването на немски език в платформата за онлайн търговия

4183 прочитания

Reuters

© Reuters


"Сайтел България", българският офис на американската аутсорсинг компания Sitel, е поела част от техническата поддръжка на eBay.de, германската версия на американския гигант в онлайн търговията, съобщиха от двете компании. За целта от "Сайтел" вече са наели 100 служители, които работят напълно дистанционно, като всеки от тях ще работи на немски език и преди това е преминал по 160 часа обучение.

За първи път eBay, която обичайно е активна на българския пазар, възлага част от дейността си на местна фирма. През последните няколко години представителите на платформата за търговия в региона бяха насочили усилията си към самите български търговци. През миналата година например 50 малки и средни предприятия преминаха през едномесечно обучение на самата eBay с цел да увеличат продажбите си.

"В eBay се стремим да добавяме стойност за пазарите, на които оперираме. Като се има предвид, че България е сред нашите приоритетни пазари, изборът на "Сайтел" за наш партньор ни свързва още по-силно с това място", коментира Иля Кретов, генерален мениджър глобални пазари с висок потенциал за развитие в eBay.

За начало 100

Sitel и eBay имат партньорство от вече седем години. Решението за поемане на част от техническата поддръжка от българския клон на аутсорсинг фирмата е дошло преди две години, когато германският бизнес на компанията бележи съществен растеж. "След внимателен анализ от двете страни беше решено нашето сътрудничество да бъде разширено и "Сайтел България" беше добавена като локация, която да се грижи за обслужването на клиентите на eBay в Германия", казва Георги Узунов, генерален мениджър на "Сайтел България".

Стоте служители на "Сайтел България", които ще отговарят за техническата поддръжка на eBay.de, вече са наети и екипът работи от шест месеца. Всички от тях работят от вкъщи, каквато е политиката на "Сайтел" заради коронавируса. Те обслужват както бизнес-към-бизнес дейността на eBay, така и работата с крайни потребители.

"Обслужваме два основни канала - запитвания по телефон и имейл. Обслужването е доста широкообхватно, но е базирано на видовете услуги и продукти, които eBay предлага на своята платформа", казва още Узунов. Според него в бъдеще се планира увеличение на екипа, но към този момент не е възможно да се каже нито с колко, нито кога, а причината е неяснотата за бизнеса около коронавируса.

"Сайтел България", българският офис на американската аутсорсинг компания Sitel, е поела част от техническата поддръжка на eBay.de, германската версия на американския гигант в онлайн търговията, съобщиха от двете компании. За целта от "Сайтел" вече са наели 100 служители, които работят напълно дистанционно, като всеки от тях ще работи на немски език и преди това е преминал по 160 часа обучение.

За първи път eBay, която обичайно е активна на българския пазар, възлага част от дейността си на местна фирма. През последните няколко години представителите на платформата за търговия в региона бяха насочили усилията си към самите български търговци. През миналата година например 50 малки и средни предприятия преминаха през едномесечно обучение на самата eBay с цел да увеличат продажбите си.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK