Най-големите компании за храни и напитки: хапки устойчиво щастие

Приходите и печалбите растат с устойчив темп от 6-7%

От 2007 г. "Нестле България" е избрана за един от трите центъра за производство на Kit-Kat на континента
От 2007 г. "Нестле България" е избрана за един от трите центъра за производство на Kit-Kat на континента
От 2007 г. "Нестле България" е избрана за един от трите центъра за производство на Kit-Kat на континента    ©  Юлия Лазарова
От 2007 г. "Нестле България" е избрана за един от трите центъра за производство на Kit-Kat на континента    ©  Юлия Лазарова
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Статията е част от проекта К100: Най-големите компании в България. Достъп до пълната класация имат читателите с абонамент Капитал PRO. Вижте още за бизнес доклада.

По-добра година, но с нюанси. Такава е била 2019 за големите производители на храни и напитки. Средно приходите в сектора са порасли с 6.6%, което е по-добър резултат от предходната година. Увеличението при печалбите е сходно - 6.22%. А челната тройка на класацията е без промяна: "Олива", "Амилум" и "Кока-Кола ХБК". Силните резултати идват както от увеличен износ, така и от по-платежоспособното търсене в страната. Пандемията може и да влоши идилията, но точно храните не са сред най-пострадалите сектори през настоящата година.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 2
    sfasaf avatar :-|
    sfasaf

    Г-дата от Тирбул ми галят патриотичното чувство по съвършено грешен начин. Никога няма да си купя Олимпус, без изобщо да имам лошо мнение за вкуса или качеството им.

    Нередност?
Нов коментар