Успех в собствен сос

Шуменската "Диавена" е първият частен производител на рибни консерви в България, а днес 70% от продукцията се продава зад граница

През 2016 г. "Диавена" започва да продава част от продуктите си от риба тон с марката "Ди алба" в нови, единствени по рода си опаковки с прозрачен капак, които патентова за Европейския съюз
През 2016 г. "Диавена" започва да продава част от продуктите си от риба тон с марката "Ди алба" в нови, единствени по рода си опаковки с прозрачен капак, които патентова за Европейския съюз    ©  Цветелина Белутова
През 2016 г. "Диавена" започва да продава част от продуктите си от риба тон с марката "Ди алба" в нови, единствени по рода си опаковки с прозрачен капак, които патентова за Европейския съюз
През 2016 г. "Диавена" започва да продава част от продуктите си от риба тон с марката "Ди алба" в нови, единствени по рода си опаковки с прозрачен капак, които патентова за Европейския съюз    ©  Цветелина Белутова

"Извънредната ситуация ни се отразява положително" не е признание, което ще чуете от много бизнеси. Шуменската "Диавена" обаче е точно такъв пример. През последните месеци създадената в зората на демокрацията семейна компания за производство на рибни консерви е увеличила служителите си с около 20%, за да отговори на нарасналото търсене, и се надява въпреки трудностите, с които кризата все пак е свързана, да успее да увеличи продажбите си с двуцифрен темп.

Зад тези очаквания обаче стои не само моментният подем в привлекателността на продуктите й, а и дългогодишен труд за изграждането на успешна компания, установяването на трайни партньорства и присъствие на местния и международния пазар.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се