"Билла България" започва кампания по замяна на досегашните клиентски карти с нови
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

"Билла България" започва кампания по замяна на досегашните клиентски карти с нови

"Билла България" започва кампания по замяна на досегашните клиентски карти с нови

Старите Billa Card ще важат до 10.03.2021 г.

Мара Георгиева
52071 прочитания

© Цветелина Белутова


"Билла България" започва кампания по замяна на досегашните клиентски карти с нови, като прибавя възможност и за техен дигитален вариант. Старите Billa Card ще важат до 10.03.2021 г.

Програмата за лоялни клиенти е въведена през 2009 г. "Активните картодържатели в момента са над 1 милион. Над 80% от регистрираните продажби във всички търговски обекти на Billa в България се реализират чрез използването на сега действащата програма за лоялност. Очакванията са след навлизането на новата програма за лоялност този процент да нарасне дори повече", коментираха за "Капитал" от "Билла България". Според данните в класацията К100 на най-големите компании в страната за 2019 г. веригата отчита 816.673 млн. лева приходи от продажби.

Защо се налага обновяване

"Трансформацията на картите е стъпка напред към по-близки и лични отношения в потребителите. Новата програма за лоялност разширява кръга от предимства за всеки клиент, който притежава Billa Card. Тя запазва всички съществуващи възможности и ги надгражда чрез предоставянето на индивидуално персонализирани предимства", коментираха за "Капитал" от "Билла България".

От компанията уточниха също, че "опознаването на клиентите и пълноценното възползване от новите възможности изисква разполагането с лични данни на клиентите. До момента те не са били необходими и не са събирани".

Какви са предимствата на новите карти

"Най-важното предимство на обновената Billa Card е нейното дигитализиране чрез сваляне на безплатно мобилно приложение. То се използва бързо и лесно през телефон, без да е необходимо притежанието на пластика", обясняват от българското дружество.

Дигиталната карта позволява на клиентите да следят специалните предложения за всички притежатели на Bill Card, да получават специални лични оферти за продукти, съобразени с индивидуалното търсене (персонални ваучери), както и предложения от партньори на веригата (партньорски ваучери).

С новата карта всеки клиент ще получи 10% отстъпка за рождения си ден, която може да използва еднократно 2 седмици преди и 3 седмици след своя празник. Информация за офертата ще открие в мобилното приложение, на имейл или с послание на касовата бележка, уточняват още от компанията.

Досегашните предложения - седмични отстъпки за любими марки и за продуктови категории всеки петък и събота ("Гранде оферта"), се запазват. Остават в сила и предлаганите от компанията над 1000 продукта с трайно ниска цена (извън специалните промоции), отбелязани със зелен етикет на щандовете в магазините.

Как ще стане подмяната

Физическата карта (пластика) може да се получи чрез попълване на хартиен формуляр на каса във всеки магазин на веригата или след попълване на формуляр чрез терминал на самообслужване. Такива терминали ще има в по-големите търговски обекти Billa. И в двата случая са необходими няколко дни за обработване на данните, след което картата може да бъде получена на място, в магазина, в който са попълнени формулярите.

За дигитална карта е необходимо да се попълни формуляр за регистрация на сайта на компанията или в приложението Billa APP. С нея клиентът може да заяви и получаването на пластика до своя адрес. Маркирането на дигиталната карта при покупка на каса става безконтактно чрез уникален индивидуален баркод.

"Билла България" започва кампания по замяна на досегашните клиентски карти с нови, като прибавя възможност и за техен дигитален вариант. Старите Billa Card ще важат до 10.03.2021 г.

Програмата за лоялни клиенти е въведена през 2009 г. "Активните картодържатели в момента са над 1 милион. Над 80% от регистрираните продажби във всички търговски обекти на Billa в България се реализират чрез използването на сега действащата програма за лоялност. Очакванията са след навлизането на новата програма за лоялност този процент да нарасне дори повече", коментираха за "Капитал" от "Билла България". Според данните в класацията К100 на най-големите компании в страната за 2019 г. веригата отчита 816.673 млн. лева приходи от продажби.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

10 коментара
  • 1
    deaf avatar :-|
    deaf

    Браво!

  • 2
    mediaworld avatar :-|
    mediaworld

    Адски нелепа комуникация от страна на БИЛЛА!
    Пак не разбрах защо се налага да си сменя картата, която (о, чудо!) съм си дигитализирал и дори ми е в Apple Wallet. Новата апликация на БИЛЛА има ли такава интеграция?

  • 3
    l.lukov avatar :-P
    l.lukov

    До коментар [#2] от "mediaworld":

    Искат да събират още данни. Какво не разбра.

  • 4
    cmf1446637585478928 avatar :-P
    Petia Nikolova

    Ся, трябва да си сменя едната пласмасова карта с друга такава, дотътряйки се до най-близкия /що па не най-далечния/ обект и с калемчето попълня нов формуляр, в който ще има повече лични данни, за да ме контролират за улеснение? Почна се веки нов световен ред от яденето и Билла, изоставате от новото време. Направо да бяхте ни ги чипирали, га отидем за един леб и кофичка мляко на касата. То макар,че подир има няма петилетка време и това вземете направите.

  • 5
    evpetra avatar :-|
    evpetra

    До коментар [#4] от "Petia Nikolova":
    Никой не Ви задължава да се регистрирате за карта. И се постарайте да пишете по-грамотно.

  • 7
    nikentce avatar :-|
    nikentce

    Защо Billa така и не разбраха, че с тия карти само губят? Конкурентите им на пазара имат по-ниски цени в промоции без да се налага да си вадиш пластиката от портофейла( ако е на ключодържател се чупи посточнно), да си стартираш приложение и т.н. - просто минаваш на каса в промо периода. От години не пазарувам в Billa поради дразнещи дреболии. Едва наскоро въведоха теглилки на касите за плод и зеленчук - бяха останали последната голяма верига без такива, дори кварталните магазинчета отдавна имаха. В магазините работят само песнионери и обслужването е кошмарно - бавно и сърдито. Признавам, че имат някои хубави кампании( Billa градина ) например, които биха ме върнали в тези магазини, но не и докато не си изчистят всичките досадни и дразнещи процедури.

  • 8
    yavkata avatar :-(
    Явката

    Това статия или реклама е, Кпитал?

  • 9
    mediaworld avatar :-|
    mediaworld

    До коментар [#3] от "l.lukov":

    Те данните си ги събират достатъчно. Аз си бях взел карта, после заради GDPR допълнително попълвах някакви формуляри и сега - трети път се налага. Ама ще си помисля дали да си го причинявам изобщо...
    Истината е, че имат достатъчно, за да могат при сканиране да са наясно в каква възрастова граница съм, как пазарувам и как могат да ме таргетират. Имат ми имейла и телефона. От имената ми могат да направят и обосновано заключение за пола.
    Според мен, направили са някакъв гаф или просто маркетингово искат да си засилят апликацията. Което е тъпо. И ако нямат интеграция с Apple Wallet и други подобни - само ще загубят.
    Но това е част от безумното поведение на големи компании от различни сектори у нас. Въртят куц маркетинг и PR, не се вслушват в обратна връзка, не мислят и накрая се чудят "що така стана"...

  • 10
    svetlana_r_p avatar :-|
    Svetla78

    До коментар [#7] от "nikentce":
    И аз напоследък рядко пазарувам в Била, но за пенсионерите - касиери съм на обратното мнение - в Била на "Славянска" има един чичко, който работи учудващо бързо, обяснява компетентно за новите карти и говори английски и руски 🙂


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK