"Билла България" започва кампания по замяна на досегашните клиентски карти с нови

Старите Billa Card ще важат до 10.03.2021 г.

   ©  Цветелина Белутова
   ©  Цветелина Белутова

"Билла България" започва кампания по замяна на досегашните клиентски карти с нови, като прибавя възможност и за техен дигитален вариант. Старите Billa Card ще важат до 10.03.2021 г.

Програмата за лоялни клиенти е въведена през 2009 г. "Активните картодържатели в момента са над 1 милион. Над 80% от регистрираните продажби във всички търговски обекти на Billa в България се реализират чрез използването на сега действащата програма за лоялност. Очакванията са след навлизането на новата програма за лоялност този процент да нарасне дори повече", коментираха за "Капитал" от "Билла България". Според данните в класацията К100 на най-големите компании в страната за 2019 г. веригата отчита 816.673 млн. лева приходи от продажби.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща


10 коментара
  • 1
    deaf avatar :-|
    deaf

    Браво!

  • 2
    mediaworld avatar :-|
    mediaworld

    Адски нелепа комуникация от страна на БИЛЛА!
    Пак не разбрах защо се налага да си сменя картата, която (о, чудо!) съм си дигитализирал и дори ми е в Apple Wallet. Новата апликация на БИЛЛА има ли такава интеграция?

  • 3
    l.lukov avatar :-P
    l.lukov

    До коментар [#2] от "mediaworld":

    Искат да събират още данни. Какво не разбра.

  • 4
    cmf1446637585478928 avatar :-P
    Petia Nikolova

    Ся, трябва да си сменя едната пласмасова карта с друга такава, дотътряйки се до най-близкия /що па не най-далечния/ обект и с калемчето попълня нов формуляр, в който ще има повече лични данни, за да ме контролират за улеснение? Почна се веки нов световен ред от яденето и Билла, изоставате от новото време. Направо да бяхте ни ги чипирали, га отидем за един леб и кофичка мляко на касата. То макар,че подир има няма петилетка време и това вземете направите.

  • 5
    evpetra avatar :-|
    evpetra

    До коментар [#4] от "Petia Nikolova":
    Никой не Ви задължава да се регистрирате за карта. И се постарайте да пишете по-грамотно.

  • 7
    nikentce avatar :-|
    nikentce

    Защо Billa така и не разбраха, че с тия карти само губят? Конкурентите им на пазара имат по-ниски цени в промоции без да се налага да си вадиш пластиката от портофейла( ако е на ключодържател се чупи посточнно), да си стартираш приложение и т.н. - просто минаваш на каса в промо периода. От години не пазарувам в Billa поради дразнещи дреболии. Едва наскоро въведоха теглилки на касите за плод и зеленчук - бяха останали последната голяма верига без такива, дори кварталните магазинчета отдавна имаха. В магазините работят само песнионери и обслужването е кошмарно - бавно и сърдито. Признавам, че имат някои хубави кампании( Billa градина ) например, които биха ме върнали в тези магазини, но не и докато не си изчистят всичките досадни и дразнещи процедури.

  • 8
    yavkata avatar :-(
    Явката

    Това статия или реклама е, Кпитал?

  • 9
    mediaworld avatar :-|
    mediaworld

    До коментар [#3] от "l.lukov":

    Те данните си ги събират достатъчно. Аз си бях взел карта, после заради GDPR допълнително попълвах някакви формуляри и сега - трети път се налага. Ама ще си помисля дали да си го причинявам изобщо...
    Истината е, че имат достатъчно, за да могат при сканиране да са наясно в каква възрастова граница съм, как пазарувам и как могат да ме таргетират. Имат ми имейла и телефона. От имената ми могат да направят и обосновано заключение за пола.
    Според мен, направили са някакъв гаф или просто маркетингово искат да си засилят апликацията. Което е тъпо. И ако нямат интеграция с Apple Wallet и други подобни - само ще загубят.
    Но това е част от безумното поведение на големи компании от различни сектори у нас. Въртят куц маркетинг и PR, не се вслушват в обратна връзка, не мислят и накрая се чудят "що така стана"...

  • 10
    svetlana_r_p avatar :-|
    Svetla78

    До коментар [#7] от "nikentce":
    И аз напоследък рядко пазарувам в Била, но за пенсионерите - касиери съм на обратното мнение - в Била на "Славянска" има един чичко, който работи учудващо бързо, обяснява компетентно за новите карти и говори английски и руски 🙂


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал