Най-големите вериги: Вкусен ръст от 10%

Всички компании в топ 20 са с ръст на приходите, при девет той е над средния. Първите пет вериги са за храни и напитки

През 2019 г. веригите с приходи над 1 млрд. лева на българския пазар станаха две. Седем години след Kaufland и приходите на Lidl надхвърлиха тази граница
През 2019 г. веригите с приходи над 1 млрд. лева на българския пазар станаха две. Седем години след Kaufland и приходите на Lidl надхвърлиха тази граница    ©  Цветелина Белутова
През 2019 г. веригите с приходи над 1 млрд. лева на българския пазар станаха две. Седем години след Kaufland и приходите на Lidl надхвърлиха тази граница
През 2019 г. веригите с приходи над 1 млрд. лева на българския пазар станаха две. Седем години след Kaufland и приходите на Lidl надхвърлиха тази граница    ©  Цветелина Белутова
Статията е част от проекта К100: Най-големите компании в България. Достъп до пълната класация имат читателите с абонамент Капитал PRO. Вижте още за бизнес доклада.

Общите приходи на двадесетте най-големи търговски вериги в България през 2019 г. нарастват с 10% и достигат 7.9 млрд. лева. Ръстът е с два процентни пункта по-висок в сравнение с година по-рано и трудно ще бъде повторен през тази година заради усложненията в COVID ситуацията - най-вече за търговците от нехранителните сектори.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал