Най-големите вериги: Вкусен ръст от 10%
Всички компании в топ 20 са с ръст на приходите, при девет той е над средния. Първите пет вериги са за храни и напитки


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Общите приходи на двадесетте най-големи търговски вериги в България през 2019 г. нарастват с 10% и достигат 7.9 млрд. лева. Ръстът е с два процентни пункта по-висок в сравнение с година по-рано и трудно ще бъде повторен през тази година заради усложненията в COVID ситуацията - най-вече за търговците от нехранителните сектори.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход