Новият брой:
Първият опит за ротационен кабинет в България

eMAG отвори първия си магазин в София

Онлайн търговецът откри обект в "Сердика мол", но обмисля и още в други градове

''Сердика център''    ©  ''Сердика център''
Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

С приходи 106 млн. лв. за 2019 г. компанията е най-големият онлайн търговец в България.

Онлайн търговецът eMAG отвори първия си физически обект в София в края на миналата седмица и планира да разширява дейността си в страната както онлайн, така и офлайн, съобщиха от компанията. Шоурумът, както го определят от компанията, се намира в "Сердика център" и през него потребителите могат да пазаруват, да поръчват онлайн на място, както и да получават доставените вече стоки, а също и да връщат закупени продукти.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 3
    rainbou1 avatar :-(
    rainbou1

    Те да си научат първо шофьорите да карат по правилата.

    Нередност?
Нов коментар