Продажбите на Jumbo в България са намалели с 13% за полугодието

Затварянето на магазините в началото на пандемията е понижило резултатите на цялата група

Заради пандемията тази година веригата е пропуснала великденския сезон, който традиционно осигурява около 12% от годишния оборот
Заради пандемията тази година веригата е пропуснала великденския сезон, който традиционно осигурява около 12% от годишния оборот
Заради пандемията тази година веригата е пропуснала великденския сезон, който традиционно осигурява около 12% от годишния оборот    ©  Цветелина Ангелова
Заради пандемията тази година веригата е пропуснала великденския сезон, който традиционно осигурява около 12% от годишния оборот    ©  Цветелина Ангелова
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Веригата за детски играчки и стоки за дома Jumbo очаквано е понижила продажбите си в България през първата половина на 2020 г. Спадът в страната обаче е по-малък от този на гръцката група, която отчита по-слаби резултати за полугодието заради пандемията и временното затваряне на търговски обекти в много държави. Към средата на годината оборотът в България достига 27.7 млн. евро (54.2 млн. лв.), като спада с 13%.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар