Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна

Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал"

Николай Бекяров    ©  Личен архив
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Николай Бекяров e национален бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа", отговорен за търговския екип, каналите за търговия и дистрибуция, търговската политика и прилагането на маркетинговата стратегия на компанията в страната. Присъединява се към екипа на "Юниливър" преди две години и половина след повече от 18 години работа в "Кока-Кола ХБК България", където е преминал почти всички позиции в търговския отдел на компанията - търговски представител, ръководител на търговски екип, обучаващ на търговски отдел, търговски директор, мениджър бизнес развитие и обслужване на клиентите. Притежава магистърска степен от Хранителния университет в Пловдив и международен сертификат за провеждане на обучения CIPD от MOL.

Как коронавирусът повлия върху продажбите на сладолед, какъв сезон отчита компанията, как очаквате да приключите сезона?


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар