Радослав Пашанков, Olympus: Ще разширяваме палитрата от произвеждани продукти

Търговският директор на гръцката марка млечни продукти и плодови сокове пред "Капитал"

"Целта на нашите собственици в средносрочен план е компанията да бъде в топ 3 в млечната индустрия", казва Радослав Пашанков
"Целта на нашите собственици в средносрочен план е компанията да бъде в топ 3 в млечната индустрия", казва Радослав Пашанков    ©  Красимир Юскеселиев
"Целта на нашите собственици в средносрочен план е компанията да бъде в топ 3 в млечната индустрия", казва Радослав Пашанков
"Целта на нашите собственици в средносрочен план е компанията да бъде в топ 3 в млечната индустрия", казва Радослав Пашанков    ©  Красимир Юскеселиев

Визитка

Радослав Пашанков е търговски директор за България на гръцката марка млечни продукти и плодови сокове Olympus. Той започва своята кариера в компанията веднага след като завършва бизнес администрация в Американския колеж в Солун и работи за създаването на българското представителство и позиционирането на продуктите на българския пазар. Лидерският дух, креативността и дългосрочните амбиции му донесоха наградата "Next Generation мениджър в корпоративна среда" през 2012 г. Той спечели частична стипендия за една от Professional MBA програмите на WU Executive Academy, Виена.

Компанията

"Тирбул" - Сливен, е част от гръцката група HellenicDairies S.A. (бивша Tyras S.A.), която има заводи в Гърция, България и Румъния. Българското предприятие произвежда твърди сирена, кашкавали, извара с марката Olympus. Основните пазари на фирмата са в страните от ЕС, САЩ, арабските държави, Китай, Австралия. Приходите на "Тирбул" през 2019 г. са 76 млн. лева, а заетите са 108.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се