Радослав Пашанков, Olympus: Ще разширяваме палитрата от произвеждани продукти
Търговският директор на гръцката марка млечни продукти и плодови сокове пред "Капитал"


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Визитка
Радослав Пашанков е търговски директор за България на гръцката марка млечни продукти и плодови сокове Olympus. Той започва своята кариера в компанията веднага след като завършва бизнес администрация в Американския колеж в Солун и работи за създаването на българското представителство и позиционирането на продуктите на българския пазар. Лидерският дух, креативността и дългосрочните амбиции му донесоха наградата "Next Generation мениджър в корпоративна среда" през 2012 г. Той спечели частична стипендия за една от Professional MBA програмите на WU Executive Academy, Виена.Компанията
"Тирбул" - Сливен, е част от гръцката група HellenicDairies S.A. (бивша Tyras S.A.), която има заводи в Гърция, България и Румъния. Българското предприятие произвежда твърди сирена, кашкавали, извара с марката Olympus. Основните пазари на фирмата са в страните от ЕС, САЩ, арабските държави, Китай, Австралия. Приходите на "Тирбул" през 2019 г. са 76 млн. лева, а заетите са 108.Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.