DigitalK: Защо е важна инициативността не само по време на пандемия

Вторият ден на технологичната конференция се проведе изцяло онлайн

Конференцията се излъчваше виртуално през платформата MP-STUDIO.EVENTS
Конференцията се излъчваше виртуално през платформата MP-STUDIO.EVENTS
Конференцията се излъчваше виртуално през платформата MP-STUDIO.EVENTS
Конференцията се излъчваше виртуално през платформата MP-STUDIO.EVENTS

Финансовите технологии, брандовете по време на пандемията и социалното предприемачество бяха сред основните теми във втория ден на десетото издание на конференцията DigitalK, организирана от "Капитал" и фонда LAUNCHub Ventures, която тази година се провежда в хибриден формат. Паралелно вървеше и програмата за финтех иновации на Visa и фонда Eleven.

Първата дискусия за деня бе между Питър Барон, изпълнителен директор на TBIF Financial Services, част от банката TBI, и Филип Генов, основател на компанията за дигитална трансформация F27. Двамата говориха за разликата между традиционните банки и финтех компаниите, какъв е подходът на двете страни и дали има трети начин, който да съчетава най-доброто от двата свята с цел да спечели потребителите. "Разбираме, че все по-голяма част от интеракциите ни са дигитални. Но същевременно на пазари като американския физическото присъствие все още е много важно", каза Барон.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар