Alibaba купува веригата хипермаркети Sun Art за 3.6 млрд. долара

Китайският хегемон в онлайн търговията разширява присъствието си на пазара на дребно

Sun Art управлява 481 хипермаркета и три супермаркета от среден размер в Китай
Sun Art управлява 481 хипермаркета и три супермаркета от среден размер в Китай    ©  Reuters
Sun Art управлява 481 хипермаркета и три супермаркета от среден размер в Китай
Sun Art управлява 481 хипермаркета и три супермаркета от среден размер в Китай    ©  Reuters

Alibaba Group обяви, че ще инвестира 3.6 млрд. за придобиване на контролния пакет акции от оператора на хипермаркети Sun Art Retail Group. Така китайският онлайн гигант увеличава присъствието си на пазара на дребно. По този начин се надява допълнително да използва силните си позиции в електронната търговия, за да подкрепи 481 хипермаркета на Sun Art и три супермаркета от среден размер в Китай.

Решението на основаната от Джак Ма компания идва, когато Alibaba непрекъснато разширява присъствието си в офлайн сектора на дребно в Китай, тъй като растежът на традиционната електронна търговия се забавя, съобщава Reuters.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се