Емил Вагенщайн: Онлайн звеното на ozone.bg е с 60% ръст, но офлайн магазините са 40% надолу

Ръководителят на маркетинга на електронния магазин е сред панелистите на форума Ecommerce Retail Summit на "Капитал"

Визитка

Емил Вагенщайн ръководи маркетинга на ozone.bg от 2017 г. Той е вторият служител, нает в компанията в началото на 2008 г., като независимо от формалната си позиция, която се променя през годините, остава активен участник в изграждането на уебсайта, оперативните процеси и технологичните разработки на групата. Отговорен е за създаването и интеграцията на ERP системата на компанията - вътрешен проект, който е изграден изцяло по процесите и нуждите на интернет търговеца.

На настоящата си длъжност, той управлява цялостната стратегия на Ozone и неговите проявления в онлайн и офлайн пространството, както и другите два бранда на групата - Pulsar Games и PCstore.bg.

Емил Вагенщайн е сред панелистите на конференцията Ecommerce and Retail Summit: Restart, Reconnect, Rechain, която ще се проведе онлайн на 5 ноември. Събитието се организира от "Капитал" и ще постави акцент върху предизвикателствата, адаптацията и развитието на ритейла в условията на новата COVID реалност. Ръководителят на маркетинга на ozone.bg ще вземе участие в дискусия за локалния пазар и успешните стратегии за растеж.

Оказа ли коронавирус пандемията ефект върху търсенето на стоки онлайн и какво показва опитът на ozonе.bg? Какъв е ръстът на продажбите ви от месец март насам?


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал