Емил Вагенщайн: Онлайн звеното на ozone.bg е с 60% ръст, но офлайн магазините са 40% надолу
Ръководителят на маркетинга на електронния магазин е сред панелистите на форума Ecommerce Retail Summit на "Капитал"
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Визитка
Емил Вагенщайн ръководи маркетинга на ozone.bg от 2017 г. Той е вторият служител, нает в компанията в началото на 2008 г., като независимо от формалната си позиция, която се променя през годините, остава активен участник в изграждането на уебсайта, оперативните процеси и технологичните разработки на групата. Отговорен е за създаването и интеграцията на ERP системата на компанията - вътрешен проект, който е изграден изцяло по процесите и нуждите на интернет търговеца.На настоящата си длъжност, той управлява цялостната стратегия на Ozone и неговите проявления в онлайн и офлайн пространството, както и другите два бранда на групата - Pulsar Games и PCstore.bg.
Емил Вагенщайн е сред панелистите на конференцията Ecommerce and Retail Summit: Restart, Reconnect, Rechain, която ще се проведе онлайн на 5 ноември. Събитието се организира от "Капитал" и ще постави акцент върху предизвикателствата, адаптацията и развитието на ритейла в условията на новата COVID реалност. Ръководителят на маркетинга на ozone.bg ще вземе участие в дискусия за локалния пазар и успешните стратегии за растеж.
Оказа ли коронавирус пандемията ефект върху търсенето на стоки онлайн и какво показва опитът на ozonе.bg? Какъв е ръстът на продажбите ви от месец март насам?
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.