Минимаркетите могат да спечелят от COVID-19, ако се адаптират
Малките магазини позволяват на хората да пазаруват по малко, често и наблизо – перфектно по време на пандемия
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Малките магазини са на пешеходно разстояние от много домове, имат дълго работно време и са достатъчно тесни, че клиентите да не се мотаят дълго време в тях. Те вече не продават само стоки от първа необходимост като мляко, бира и бонбони, а предлагат други услуги като зареждане на електрически колела в Южна Корея до плащане за онлайн доставки в Мексико. На теория това ги прави перфектно приспособени към пандемията. А на практика?
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход