Минимаркетите могат да спечелят от COVID-19, ако се адаптират

Малките магазини позволяват на хората да пазаруват по малко, често и наблизо – перфектно по време на пандемия

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Малките магазини са на пешеходно разстояние от много домове, имат дълго работно време и са достатъчно тесни, че клиентите да не се мотаят дълго време в тях. Те вече не продават само стоки от първа необходимост като мляко, бира и бонбони, а предлагат други услуги като зареждане на електрически колела в Южна Корея до плащане за онлайн доставки в Мексико. На теория това ги прави перфектно приспособени към пандемията. А на практика?


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар

Още от Капитал