Adidas планира да продаде марката си Reebok

Приходите на бранда са пострадали сериозно от пандемията от коронавирус

Главният изпълнителен директор на компанията Каспер Рорстед планира да приключи продажбата до март 2021 г.
Главният изпълнителен директор на компанията Каспер Рорстед планира да приключи продажбата до март 2021 г.
Главният изпълнителен директор на компанията Каспер Рорстед планира да приключи продажбата до март 2021 г.    ©  Reuters
Главният изпълнителен директор на компанията Каспер Рорстед планира да приключи продажбата до март 2021 г.    ©  Reuters
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Германската компания за спортна екипировка Adidas планира да продаде дъщерното си дружество Reebok, съобщава Reuters, като се позовава на местното списание Manager magazin. От Adidas търсят начин да се отърват от неуспешната си инвестиция в бранда, който е насочен към американския пазар.

Главният изпълнителен директор на компанията Каспер Рорстед планира да приключи продажбата до март 2021 г., твърди списанието, без да цитира източника си на информация. Според Manager magazin сред заинтересованите страни са американският производител на облекла VF Corp, познат с брандовете си Vans, Timberland и North Face, и китайската компания Anta Sports. Медията отново не цитира източници за потенциалните купувачи. От Adidas са отказали да коментират пазарни слухове.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове