Милена Драгийска: Хората пазаруват по-рядко и са по-чувствителни за цените
За старт на онлайн търговия трябва да сме 200% сигурни, че сме готови, казва главният изпълнителен директор на "Лидл България"
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Визитка
Милена Драгийска е главен изпълнителен директор на "Лидл България". Тя започва работа в Lidl през 2002 г. като регионален мениджър по продажбите за регионите на Щутгарт и Карлсруе, Германия. Продължава развитието си в компанията в централата в Некарсулм с работа по международни проекти за Lidl International, а впоследствие трупа опит и в австрийското поделение на Lidl.Тя поема управлението на "Лидл България" през 2007 г., когато търговската верига стъпва на българския пазар. Оттогава досега оглавява българското дружество в групата и работи в посока утвърждаване на компанията като една от водещите на пазара.
Завършила е право в Софийския университет "Св. Кл. Охридски". Притежава магистърска степен по право LL.M от Университета в Тюбинген, Германия, и MBA диплома по международен маркетинг в Business School, Ройтлинген. Член е на управителния съвет на Германо-българската индустриално-търговска камара.
Милена Драгийска ще вземе участие в конференцията Ecommerce and Retail Summit: Restart, Reconnect, Rechain, която ще се проведе онлайн на 5 ноември. Събитието се организира от "Капитал" и ще постави акцент върху предизвикателствата, адаптацията и развитието на ритейла в един постпандемичен свят. Лекцията й е за "Бъдещето на ритейла: Ефективността".
Какво се промени след коронавирус пандемията за операциите на "Лидл България"? Пострадаха ли веригите на доставки и как успяхте да преодолеете тези затруднения?
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.