🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Милена Драгийска: Хората пазаруват по-рядко и са по-чувствителни за цените

За старт на онлайн търговия трябва да сме 200% сигурни, че сме готови, казва главният изпълнителен директор на "Лидл България"

Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Визитка

Милена Драгийска е главен изпълнителен директор на "Лидл България". Тя започва работа в Lidl през 2002 г. като регионален мениджър по продажбите за регионите на Щутгарт и Карлсруе, Германия. Продължава развитието си в компанията в централата в Некарсулм с работа по международни проекти за Lidl International, а впоследствие трупа опит и в австрийското поделение на Lidl.

Тя поема управлението на "Лидл България" през 2007 г., когато търговската верига стъпва на българския пазар. Оттогава досега оглавява българското дружество в групата и работи в посока утвърждаване на компанията като една от водещите на пазара.

Завършила е право в Софийския университет "Св. Кл. Охридски". Притежава магистърска степен по право LL.M от Университета в Тюбинген, Германия, и MBA диплома по международен маркетинг в Business School, Ройтлинген. Член е на управителния съвет на Германо-българската индустриално-търговска камара.

Милена Драгийска ще вземе участие в конференцията Ecommerce and Retail Summit: Restart, Reconnect, Rechain, която ще се проведе онлайн на 5 ноември. Събитието се организира от "Капитал" и ще постави акцент върху предизвикателствата, адаптацията и развитието на ритейла в един постпандемичен свят. Лекцията й е за "Бъдещето на ритейла: Ефективността".

Какво се промени след коронавирус пандемията за операциите на "Лидл България"? Пострадаха ли веригите на доставки и как успяхте да преодолеете тези затруднения?


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар