Софийският дом на BIC

Френската компания избра България за първия си център за бизнес услуги в света

Всеки ден в света се продават около 32 млн. химикалки, самобръсначки и запалки на BIC
Всеки ден в света се продават около 32 млн. химикалки, самобръсначки и запалки на BIC
Всеки ден в света се продават около 32 млн. химикалки, самобръсначки и запалки на BIC    ©  Надежда Чипева
Всеки ден в света се продават около 32 млн. химикалки, самобръсначки и запалки на BIC    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

България, изглежда, започва да си изгражда име на добро място за бизнес услуги. След като административни дейности към София изнесоха Coca-Cola, Cargill, Световната банка, AES, Sandvik, Cargotec, сега това направи и френската компания BIC, известна по целия свят с емблематичните си химикалки, самобръсначки и запалки.

От новия й български център за споделени услуги вече се обслужват голяма част от административните дейности на групата в Европа, а плановете са обхватът да се разшири и с нови ключови за BIC пазари. До края на следващата година в софийския офис ще работят 230 души.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар