В тероара на пандемията
Koронакризата сви продажбите на вино в България, а новата винарска година започва с предпазливост в производството


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
- Корона кризата сви с двуцифрени проценти продажбите на вино.
- Очаквано потреблението се измества към средния и по-ниския ценови клас и за консумация от вкъщи.
- Новата винарска година започва с по-високи складови запаси и предпазливост в производството, но и надежда за съживяване до една година.
Новината, че един от топ производителите в света - Италия, ще преработи 70 млн. бутилки вино в дезинфекциращ гел чрез субсидирана схема на правителството, бе определена като "еноложко харакири". Макар примерът да е краен, пандемията от коронавирус смазва и този сектор.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Който прави и продава хубаво вино на добра цена, ще се оправи. Големите, които изнасят или зареждат Слънчака, въобще не мога да ги мисля.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.