Даваме на клиентите си най-добрата мрежа и услуги, които им помагат в бизнеса
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Даваме на клиентите си най-добрата мрежа и услуги, които им помагат в бизнеса

Даваме на клиентите си най-добрата мрежа и услуги, които им помагат в бизнеса

Богдан Узелац, главен търговски директор в "Теленор България"

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
1534 прочитания

"Теленор България" наскоро обяви, че ще постави малките и средните предприятия като приоритет и ще предлага повече специално направени за тях услуги. Как те ще им помогнат?

Трябва да бъдем в крак с нуждите на нашите малки и средни бизнес клиенти. Трябва да им дадем ефективни решения, за да могат да имат добра връзка помежду си и с клиентите си. Днес това е още по-важно, защото голяма част от работата се случва дистанционно и всичко става мобилно. Мобилното е новото черно, или по-скоро старото черно. За нас е особено важно да им предоставим нашата Best in Test мрежа, портфолиото ни от смартфони, както и силната ни екосистема около тези смартфони. Това, което изглежда много важно за нашите бизнес клиенти, е поддръжката и съветите ни. Нашият отдел за връзка с клиентите, експертите в магазините ни, акаунт мениджърите, както и електронните услуги през бизнес портала ни са качествени и високо ценени.

Виждаме също, че все повече бизнеси се насочват към облака - по-малко хардуер, повече облачни услуги. Предоставяме решения и в тази насока. За нас най-важното е да разбираме клиентите си, като им предоставяме най-доброто обслужване, най-добрата мрежа и услугите, които са им нужни, за да работи добре техният бизнес със собствените им клиенти.

Какъв тип бизнеси са основната ви таргет група?

- Целим се във всички бизнеси, но виждаме такива, в които можем да добавим стойност и да създадем партньорство. Това е особено вярно за малките и средните предприятия, където имаме най-високи оценки и често сме предпочитан партньор. Ако погледна всички бизнес вертикали, бих казал, че работим с всички, но се фокусираме върху транспортния сектор и търговията на едро и дребно. Целият сегмент на малки и средни предприятия е много интересен, с голям потенциал за растеж и защото можем да създадем допълнителна стойност за тях, те го оценяват.

Кои са вашите флагшип продукти и услуги за бизнеси?

- Освен мобилната мрежа, която предоставяме на B2C клиентите си, се фокусираме и върху решенията си за флотилии като Drivey и нашите автопарк решения. Предоставяме и услуги за колаборация като облачни услуги и Office 365. Последното ни постижение е създаването на приложението Digital Office, което предоставя софтуерно решение за управление на офиса и вътрешните комуникации. Разбира се, това е решение предимно за големи компании, но смятам, че в бъдеще ще се окаже нещо интересно и за малките и средните предприятия.

Какви услуги планирате да предлагате в бъдеще?

- Имаме различни краткосрочни и дългосрочни планове, като определено зависи за кои вертикали говорим. Това, което смятам, че ще бъде от особена важност, са решенията в сферата на киберсигурността, защото бизнесите са все по-дигитални, с все повече работа в облака. Киберсигурността става все по-ключова, а ние знаем, че можем да помогнем на малките и средните предприятия да се справят с това предизвикателство.

Как новите технологии, включително 5G, ще променят начина, по който предоставяте услуги на бизнеси?

- Мисля, че самото използване на мрежата ще се промени с времето. Високите скорости за пренос на данни, минималното забавяне и частните мрежи ще създадат различна екосистема. В комбинация със свързването на всички устройства от интернет на нещата (IoT) смятам, че това е тенденция, която ще промени начина, по който бизнесите оперират, и ще им помогне да бъдат по-ефективни. Вярваме, че като мобилен оператор ще имаме важна роля в доставянето на тази технология и да предоставяме на клиентите добро изживяване. Смятам също, че 5G ще създаде огромно количество данни, които ще могат да се разглеждат като услуга. Телекомите не само ще дистрибутират услуги, но и ще създават услуги, които да доставят до крайните клиенти. Сигурността ще бъде нещо особено важно. Изкуственият интелект (AI) и каква точно ще бъде ролята на телекомите в създаването на решения за крайните клиенти са още едно предизвикателство, но и голяма възможност за растеж.

Получихте сертификата Best in Test на umlaut за трета поредна година. Как тези резултати се свързват с цялостния ви подход към бизнеси и клиенти?

- Това, което виждаме, е, че дигитализацията, мобилността на първо място и мобилните данни стават все по-важни с всеки изминал ден. Потребителите използват все повече данни и все по-голяма част от мрежата. Ние се предизвикваме да имаме по-добра мрежа не просто всеки ден, а всяка секунда. За нас е изключително важно да имаме поглед от трета страна и да можем да измерим как се справяме не само спрямо самите себе си, но и спрямо конкурентите ни. Виждаме, че се подобряваме, и за нас това е много важно, защото означава, че можем да доставим на клиентите ни това, от което имат нужда - свързаност. И върху всичко това можем да добавяме още услуги.
Услуги на "Теленор"

Виртуална телефонна централа

Бързо, лесно и достъпно инсталиране и поддръжка, които не изискват покупка или съхраняване на сложно оборудване при клиента. Виртуалната телефонна централа е с високо ниво на сигурност и осигурява удобен интерфейс за управление на всичко от функционалностите, през IVR съобщенията до отчетите, записите на обажданията и автоматизацията на изходящите кампании. Услугата лесно надгражда съществуващата инфраструктура и не изисква IT експерти или допълнително оборудване.

Drivey

Drivey се инсталира лесно във всеки модерен автомобил и позволява проследяването му в реално време. Освен това услугата дава достъп до информация за сервизното му състояние, разхода на гориво, начина на шофиране, резки промени в скоростта, рязко спиране и данни за всички пътувания в последния месец. Тази информация е достъпна в специалното мобилно приложение, където могат да се получават и известия за включване на автомобила и рисково шофиране.

Microsoft 365

Microsoft 365 е най-добре познатият и масово използван пакет от облачни решения и услуги за бизнеса. Добре познатите приложения като Word, Excel и PowerPoint са допълнени от възможностите за колаборация, които предоставя облакът, както и разнообразни услуги - от онлайн срещи до споделяне на документи и имейли. Услугата е подходяща за бизнеси с всякакъв размер, като добавянето и премахването на потребители става бързо и лесно.

Digital office

Мобилното приложение Digital Office е вътрешна разработка на "Теленор България", която компанията развива от години. Чрез него компаниите могат да дигитализират различни вътрешни процеси и процедури, както и да улеснят комуникацията между служителите си. Приложението разполага с различни модули, които могат да бъдат адаптирани според нуждите на различните клиенти. Управлението на Digital Office става чрез удобен интерфейс, а техническата поддръжка се осигурява от оператора.

"Теленор България" наскоро обяви, че ще постави малките и средните предприятия като приоритет и ще предлага повече специално направени за тях услуги. Как те ще им помогнат?

Трябва да бъдем в крак с нуждите на нашите малки и средни бизнес клиенти. Трябва да им дадем ефективни решения, за да могат да имат добра връзка помежду си и с клиентите си. Днес това е още по-важно, защото голяма част от работата се случва дистанционно и всичко става мобилно. Мобилното е новото черно, или по-скоро старото черно. За нас е особено важно да им предоставим нашата Best in Test мрежа, портфолиото ни от смартфони, както и силната ни екосистема около тези смартфони. Това, което изглежда много важно за нашите бизнес клиенти, е поддръжката и съветите ни. Нашият отдел за връзка с клиентите, експертите в магазините ни, акаунт мениджърите, както и електронните услуги през бизнес портала ни са качествени и високо ценени.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK