Новият инвеститор в "Булсатком"

Управляваният от българин фонд Integral, който е финансиран от ЕБВР и ЕИФ, влезе в най-големия български телевизионен оператор

Привличането на Integral за инвеститор и на Станислав Георгиев за изпълнителен директор има една основна цел: връщането на позициите на "Булсатком" на пазара
Привличането на Integral за инвеститор и на Станислав Георгиев за изпълнителен директор има една основна цел: връщането на позициите на "Булсатком" на пазара    ©  Цветелина Белутова
Привличането на Integral за инвеститор и на Станислав Георгиев за изпълнителен директор има една основна цел: връщането на позициите на "Булсатком" на пазара
Привличането на Integral за инвеститор и на Станислав Георгиев за изпълнителен директор има една основна цел: връщането на позициите на "Булсатком" на пазара    ©  Цветелина Белутова

През последните три години най-големият телевизионен оператор в България "Булсатком" премина през толкова структурни и дългови трансформации, че поредното движение сред инвеститорите и управлението на компанията не би трябвало да прави впечатление на много хора. Навлизането на фонда Integral Venture Partners и назначаването на новия изпълнителен директор Станислав Георгиев през тази година са поредният нов епизод в историята на групата, като целта е в последната серия оздравелият бизнес да се продаде. Новият герой в основния екип е фонд, управляван от българин и подкрепен финансово от европейски институции като ЕБВР и ЕИФ. А сред останалите основни роли са американски и британски фонд, но и държавната ББР, а най-старият участник е основателят Пламен Генчев.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.


11 коментара
  • 1
    olga_kokoshkina avatar :-|
    olga_kokoshkina

    Цените на телекомуникационните услуги в България са едни от най-евтините в Европа,защото това е единствения пазар в нашата държава, на който има истинска конкуренция. Кабелните и сателитните оператори в България обаче също са и причината да имаме най-слабо развита безплатна ефирна цифрова телевизия в цяла Европа. Обратно на всички други държави, броят на безплатните канали на мултиплексите на НУРТС намалява, вместо да се увеличава, за да бъдат принудени хората да плащат за кабелна/сателитна телевизия. Bulsatcom като акционерна структура е абсолютна каша от години, и рано или късно тази компания ще бъде погълната от един от трите основни телекома в България. За съжаление БТК и А1 вече имат собствен бизнес със сателитна телевизия, което би намалило конкуренцията на пазара, което пък не е добре за крайния потребител.

  • 3
    eky1596198486679698 avatar :-|
    Stanislav Georgiev

    Г-жо Кокошкина,

    Споделяте невярна информация. С каква цел, само Вие си знаете.

    Истината в Светът, подкрепен и движен от факти и реалност, че в почти всички Европейски държави има спад на разпространението чрез ефирен/неплатен мултиплекс. Например в Словакия делът на домакинствата, използващи мултиплекса са достъп до ТВ съдържание падна на под 8% за последните 5 години. Това принуди дори ефирни/неплатени канали като Маркиза да се оттеглят. Същото важи за Хърватска, където през последните 3 години също има оттеглени 2 канала. А в Сърбия мултиплексите останаха толкова празни и без интерес, че държавата се принуди да стартира платена телевизионна услуга върху капацитетите през все още държавния Телеком Сърбия.

    Не са много онези ТВ канали, които само чрез финансиране от държавни ТВ такси (в Австрия тя е €26 на месец на домакинство, в Германия €18, в Чехия €8 и т.н.) или реклама, да успяват да си позволят капацитет за разпространение, било то сателитен или мултиплекс, за да се разпространяват безплатно.

    Поздрави,
    Станислав Георгиев, Гл. Изпълнителен Директор, Булсатком
    До коментар [#1] от "olga_kokoshkina":

  • 4
    milenmihailov avatar :-|
    milenmihailov

    До коментар [#3] от "Stanislav Georgiev":

    Гн Георгиев, представа си нямате колко клиента губите заради скапаните си и ненадежни сателитни и fusion приемници (устройства). Аз лично например, поисках не да ми сменят устройство (тъй като при замяна дават вече ремонтирано, използвано и често вече дефектно) а да закупя ново (на каквато и да е стойност), но няма такава възможност. Почти всичките ми социално познати, които бяха ваши лоялни абонати преминаха на други оператори поради тази причина и политика на обслужване. И не мога да ги обедя да се върнат за нищо на света. Единствената утеха е, че имате приложение за андроид телевизори макар и с не пълни възможности и качество.
    Иначе за бъдеще, помислете за вариянт при който абонатът да може да избира каналите които да гледа и съответно да плаща само избраните такива.

  • 5
    olga_kokoshkina avatar :-|
    olga_kokoshkina

    До коментар [#3] от "Stanislav Georgiev":

    Да бе Ганьо, споделяла съм "невярна информация" за да ти саботирам "златната" фирма. Гузен, негонен бяга! Смех :):):) В статията също пише, че губиш клиенти - или и това също е невярна информация от световната конспирация срещу теб? Очевидно си доста айляк за да драскаш коментари по форумите, вместо да използваш това време за по-продуктивни цели, така че хората да имат да кажат нещо добро за фирмата ти.

  • 6
    dix1606124396693889 avatar :-|
    Bgmad Drivers

    Много хубава статия.
    Сигурно г-н Георгиев е платил да я публикуват.
    Сигурно него пък са го изпратили от А1
    да досъсипе Булсат.
    А кои са тези световно неизвестни Интеграл само те си знаят.
    Били инвеститори, но не е ясно с колко, с какво и дали.
    Статия с нулева информация, но според поръчката трябва да звучи като реклама.

  • 7
    ivailoa1204 avatar :-|
    Ivaylo Abadzhiev

    Да изгубиш за 2-3 години 150 хил абоната си е рекорд.

  • 8
    uol55696958 avatar :-|
    Петрова

    До коментар [#3] от "Stanislav Georgiev":
    Г-н Георгиев, преразгледайте работните си кадри по всички нива. Те или не желаят да продават услугите, които предоставя Булсатком, или ги мързи/или двете.Още на касата уведомяват, че ще отнеме месец за нов абонат, при който липсва окабеляване в блока/входа. Месец???...при положение, че най-големите ви конкуренти го изпълняват в рамките на 10 дни. За мое щастие се появиха ваши служители, които окабелиха избата на 4я ден от заявката. Но за мое нещастие 14 дни след окабеляването нито се появи ваш служител да пусне кабел до апартамента, нито се свърза с мен да ме уведоми, че има някакъв проблем или ще се забави активирането на услугата. За две седмици не се намери нито един ваш служител да прокара кабел от избата до апартамента!!! Аз, като клиент, потърсих ваш оператор и след 10ят опит успях да се свържа с тях и да ги попитам какво се случва 7 дни след окабеляването. Щели да ми се обадят в рамките на деня или следващия. Не се обадиха. Вместо вашите представители да печелят клиенти
    и да поддържат контакт с тях, клиентите ви трябва да ги преследват. Все още компаниите се движат от работна ръка, а ако тя е некачествена,няма чудо, което да ви спаси. Преосмислете вътрешната си политика за работните кадри. Явно не работи добре, щом кадрите ви нямат отношение към клиента или по-скоро имат и то е нехайство.

  • 9
    ycl1609612685698790 avatar :-|
    Mag Martin

    Невъзможно е при проблем да се свържеш със служители на Булсатком, при какъвто и да е проблем. След многократни опити по телефона ( срещу 10 лева им слушаш музиката) платих на техници от конкурентна фирма, който за ден оправиха проблема.А вашите техници трети месец ......,,в дън гори Тилелейски."Още не са се появили!

  • 10
    net1610131528699722 avatar :-|
    Даринка Македонска

    булсат си правят каквото си искат.Приемниците им не работят. Имали проблем със системата и работят. Писна ми вече от мошеницил.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход