CloudCart дава възможност на малкия и средния бизнес да стартира онлайн магазин за 60 секунди
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

CloudCart дава възможност на малкия и средния бизнес да стартира онлайн магазин за 60 секунди

CloudCart дава възможност на малкия и средния бизнес да стартира онлайн магазин за 60 секунди

Българската платформа е в топ 3 в индустрията за електронна търговия в света според Newsweek

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
1569 прочитания

За да улесни малките и средните предприятия да спасят и развиват успешно бизнеса си в сегашните условия, CloudCart предоставят възможност за лесно и бързо създаване, както и поддръжка на онлайн магазин на платформата си за електронна търговия CloudCart.com. Това е опция за всяка фирма в България да създаде облачно базиран магазин с безплатни маркетингови инструменти и да подпомогне търговията си чрез предлагане в интернет. CloudCart предоставя максимално лесна регистрация, която отнема само 60 секунди. Това я прави най-достъпния начин за всеки търговец да получи електронен магазин с всички нужни функционалности, безплатен помощен център и персонализиран дигитален асистент.

Глобалната пандемия и мерките, свързани с нея, са причината за очакван спад между 40 и 60% на клиентите на българските предприятия за 2020 г. по данни на BESCO. Най-засегнати от кризата, породена от пандемията, са физическите бизнеси, заведения, салони за красота и спорт, артисти и художници, заетите в туризма и други. Намаляването на оборота обаче може да бъде компенсирано от регистрацията на нов или мигрирането на вече съществуващ онлайн магазин към платформата CloudCart.

На практика направата на електронен магазин

отнема минимално време

заради предварителната интеграция на всички задължителни инструменти в нея. Това включва най-използваните ERP софтуери и складови програми, най-популярните куриерски компании за страната и чужбина, както и всички важни методи на плащане. Настройките се правят само с няколко клика и не се изискват специфични програмни познания или умения - всеки сам може да администрира сайта си. Най-хубавото е, че клиентът получава автоматично всички ъпдейти и подобрения в платформата, без да доплаща нещо извън абонаментния си план.

Цените са изключително достъпни за среден и дори малък бизнес, с възможности за огромна възвращаемост на инвестираните средства и постигане на стабилни печалби.

Софтуерът на CloudCart дава възможност за пълен контрол над дизайна и навигацията на онлайн магазина. Бързият и иновативен чек-аут е предпоставка за повече завършени покупки и реализиране на по-голям оборот. Но най-същественото предимство на платформата е възможността, която търговците получават за използване на

безплатни маркетингови инструменти,

с които да популяризират бизнеса и да си осигурят повече продажби. Това включва например интеграция с Facebook pixel - код, който свързва сайта с рекламния акаунт във Facebook. Той позволява да се насочват реклами към посетители в сайта, които са проявили интерес към продуктите, но не са купили. Освен това може с няколко клика динамично да се свърже продуктовият каталог с този във Facebook и Google, за да се предлагат на потребителите ремаркетинг реклами с точно тези продукти, които те са разглеждали, или да се търсят нови клиенти чрез по-богато представяне на продуктовата гама.

Друг удобен маркетинг инструмент е свързването с Instagram бизнес профила и поставяне на динамична витрина с най-новите публикации от социалната мрежа, за да се покаже животът и динамиката на бранда. Подходящо е да се работи с инфлуенсъри, които да допринасят за достигане до нови клиенти и ангажирането им с марката.

Важно е да се свърже магазинът и с Google Analytics, за да се следят данните от посещенията и поведението на потребителите в сайта. Съществено за позиционирането на всеки магазин в търсачката Google е и провеждането на SEO, за което са създадени специални инструменти в CloudCart. Още полезни маркетинг инструменти са възможността за свързване с платформи за имейл маркетинг, изпращане на персонализирани съобщения през Viber, Messenger, SMS и още над 2000 приложения за свързване с различни софтуери и други платформи.

На разположение на търговците са

повече от 50 вида отстъпки,

възможност за създаване на Up-sell & Cross sell оферти, пакетни предложения, брояч за изтичащи промоции, автоматични мейл съобщения за изоставени колички и много други. За бизнесите, които имат онлайн магазин на друга платформа, но искат да подобрят, оптимизират и автоматизират процесите си, професионалният екип на компанията съдейства за гладко и сигурно прехвърляне към CloudCart.

Счетоводството е основен въпрос за всеки предприемач. CloudCart осигурява автоматично създаване на фактури и имейли от системата, като по този начин спестява време на търговците и необходимост от друг софтуер. Автоматичното следене на наличности и генериране на товарителници е още едно от големите предимства, заради което работещият бизнес избира платформата.

Ценни възможности са и интеграциите с маркетплейси като: Emag, OLX, Etsy, Amazon, Pazaruvaj и други, които дават допълнителни шансове за позициониране и продажби на търговците. Тези огромни предимства заедно с всички функционалности и интеграции превръщат CloudCart в най-съвременната и интегрирана екосистема за създаване и управление на собствен онлайн бизнес.

Не случайно през 2019 г. популярната американска медия Newsweek и порталът за изследвания Statista поставиха CloudCart в топ 3 на индустрията за електронна търговия в света на база на балансирания подход между технология, дизайн, функционалност, лекота на използването и ценообразуване, които платформата предлага на своите клиенти. Днес всяка четвърта покупка в интернет за България се случва в електронен магазин, базиран на технологията на CloudCart.

През 2019 г. статистиката сочи, че 45% от потребителите в България са похарчили между 100 и 500 лева за онлайн покупки. Пандемичната криза стана причина за рязко увеличение на тези показатели, като очакваният ръст на онлайн търговията в Европа тази година се очаква да надхвърли 20%. Бизнесът масово се ориентира към електронни магазини и търси най-добрите възможности за развитие на пазара.

За да улесни малките и средните предприятия да спасят и развиват успешно бизнеса си в сегашните условия, CloudCart предоставят възможност за лесно и бързо създаване, както и поддръжка на онлайн магазин на платформата си за електронна търговия CloudCart.com. Това е опция за всяка фирма в България да създаде облачно базиран магазин с безплатни маркетингови инструменти и да подпомогне търговията си чрез предлагане в интернет. CloudCart предоставя максимално лесна регистрация, която отнема само 60 секунди. Това я прави най-достъпния начин за всеки търговец да получи електронен магазин с всички нужни функционалности, безплатен помощен център и персонализиран дигитален асистент.

Глобалната пандемия и мерките, свързани с нея, са причината за очакван спад между 40 и 60% на клиентите на българските предприятия за 2020 г. по данни на BESCO. Най-засегнати от кризата, породена от пандемията, са физическите бизнеси, заведения, салони за красота и спорт, артисти и художници, заетите в туризма и други. Намаляването на оборота обаче може да бъде компенсирано от регистрацията на нов или мигрирането на вече съществуващ онлайн магазин към платформата CloudCart.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK