eMAG отчете продажби за 47.6 млн. лв. по време на "Черен петък"

Делът на Marketplace партньорите в платформата е 26% от поръчаните стоки и 9% от общия отчетен оборот

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Най-голямата компания за онлайн търговия в България eMAG е отчела рекордни приходи в тазгодишната си кампания за тъй наречения Черен петък. Платформата и други български сайтове правят разпродажби в петък една седмица преди традиционния Black Friday в САЩ, който е ден след Деня на благодарността - тази година на 27 ноември. Все пак много български търговци имат и продължават промоционалния си период и през тази седмица. Кампанията на друг голям играч на пазара - Ozone.bg, например беше от 20 до 23 ноември.

eMAG, която е собственост на базираната в Южна Африка Naspers, е отбелязала поръчки на обща стойност 47.6 млн. лв. в деня, със 17% повече от 2019 г., когато магазинът отчете 40.8 млн. лв. в рамките на един ден, и 37.2 млн. лв. през 2018 г. Трафикът към платформата се е вдигнал с 9% до общо 2.43 млн. посещения. От тях над 72.65% са направени през мобилни устройства. Общите поръчани стоки онлайн, както от eMAG, така и от 1744 Marketplace партньори на платформата, са 339 812 артикула. От общия им брой делът на Marketplace партньорите е 26% от поръчаните стоки, тоест към 88 000 продукта, както и 9% от общия отчетен оборот или към 4.3 млн. лв., обявиха от eMAG за "Капитал".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар