Httpool: Две десетилетия изграждаме екосистемата на дигиталната реклама по света
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Httpool: Две десетилетия изграждаме екосистемата на дигиталната реклама по света

Httpool: Две десетилетия изграждаме екосистемата на дигиталната реклама по света

Венцислав Костов, управител на Httpool

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
2463 прочитания

Httpool празнува 20 години през 2020-а и през това време се превърна в най-голямата компания, представляваща едни от най-големи медийни платформи: Facebook, Twitter, LinkedIn, Spotify, Snapchat и TikTok, на над 30 пазара на два континента.

Като част от Aleph Holding ние сме и изключително представителство на 20 медийни платформи в повече от 50 избрани страни по света. Wise.Blue е наша собствена технология и е най-добрият инструмент за performance реклама в Twitter, а отскоро е и официален Twitter API партньор и се използва от най-големите марки и най-големите рекламодатели по целия свят.

20 години - сериозна възраст за дигитална компания

Основателите на Httpool вярваха, че ако компанията може да се позиционира добре в ключови части на света, демонстрирайки взаимно допълване с основните глобални мрежи, те с времето ще получат възможността да представляват големите марки. Това беше между 2003-2005 година. По това време Facebook и Twitter дори не съществуваха. И хипотезите им от онова време се оказаха верни. Въпреки че сме "стари" за дигитална компания, ние сме изключително гъвкави. Това беше демонстрирано за последно и по време Covid кризата през пролетта, когато екипите ни веднага имаха готовност и преминаха към дистанционна работа безпроблемно, като клиентите ни продължиха дори в първото тримесечие с локдаун да реализират двуцифрен ръст в рекламните си обеми.

"Рекламодателите и техните инвестиции в дигитална реклама се промениха за няколко месеца с години, катализирано от променената бизнес среда и консумация. Очаквам 2021 година да е коренно различна от предходните като медия микс и като очаквания от различните комуникационни канали. Дигиталните канали имат шанс още през 2021-а да се превърнат в основни не само за електронно базираните търговци и услуги, но и за традиционните бранд рекламодатели", казва управителят Венцислав Костов.

Партньорствата са формулата за успех

Нашите партньорства са на всички нива: медийни, екипни и, разбира се, с клиенти. Ние вярваме, че истинският успех се крие в стабилните взаимоотношения, собственост и ангажираност към общите ни проекти. Httpool не е пирамида, управлявана отгоре, а партньорство, което ние координираме за съвместна работа и постигане на общи цели.

Не просто участваме, а изграждаме екосистемата за дигитална реклама

Представлявайки големите медийни партньори, целта на Httpool винаги е била да участва активно в създаването и развитието на екосистемата за дигитална реклама. Неслучайно сме членове и в IAB Bulgaria, и в БАКА. Искаме да създаваме тенденции, да инвестираме в технологии и да подкрепяме местния бизнес, за да бъде конкурентен в световен план. На всички пазари, на които присъстваме, донесохме нови възможности, знания и опит.

Световен екип със силно локално присъствие

Въпреки че Httpool е пораснал и покрива над 30 пазара, има над 300 служители в световен мащаб, ние не сме централизирани. Нашата цел е да имаме силни местни екипи, които да работят с местни рекламодатели и фирми. С нашия изключителен достъп до платформи като Facebook, Twitter, Spotify, LinkedIn, Snapchat, ние можем да подкрепим от малки до големи бизнеси и да им помогнем по най-добър начин да създават и провеждат дигитални кампании. В известен смисъл ние сме протегнатата ръка към българските фирми на големите платформи. "През 2019 година Httpool затвърди позициите си като регионален партньор на глобални платформи. Интересът към изброените расте, респективно и към програмите, които Httpool предлага на местните рекламодатели и е основен двигател за ръста на инвестициите в дигитална реклама, който за България през 2019-а достигна 25% от общите рекламни инвестиции. Над 70% от тях са в изброените платформи за реклама", казва управителят Венцислав Костов.

Httpool в България

Httpool отваря офиса си в България през 2007 година, основана и управлявана оттогава от Венцислав Костов. В момента работим с повече от хиляда рекламодатели в страната - от агенции до малки и големи марки. В България представляваме Facebook, Twitter, Spotify, LinkedIn, Snapchat и други. Гордеем се, че едни от най-известните марки ни се довериха за своите дигитални кампании.

Повече за Httpool

Httpool е компания на Aleph Holding, представляваща водещи дигитални медийни платформи в Европа и Азия. Холдингът подпомага растежа им и стимулира бизнес резултатите за рекламодатели на над 30 пазара. Въз основа на иновативния набор от технологии и решения за ефективност, опитни местни и регионални екипи, и обширно пазарно ноу-хау, Httpool дава възможност на рекламодателите да се свързват със своята аудитория по най-ефективните начини, като постоянно увеличават възвръщаемостта на инвестициите си. Водещи медийни платформи като Twitter, Facebook, Spotify, LinkedIn, Snapchat, Warner Music, Outbrain и Brainly посочиха Httpool като техен ексклузивен партньор за продажби на реклами на избрани европейски и азиатски пазари. Седалището на Httpool е във Великобритания с офиси в Централна Европа, Северна Европа, Прибалтика, Балканите, Русия и ОНД и Азиатско-Тихоокеанския регион. Компаниите на Aleph представляват ексклузивно над 20 от глобалните мрежи и рекламни платформи на повече от 50 пазара в целия свят.

https://www.youtube.com/watch?v=1RrcIB99uYg&feature=youtu.be

Httpool празнува 20 години през 2020-а и през това време се превърна в най-голямата компания, представляваща едни от най-големи медийни платформи: Facebook, Twitter, LinkedIn, Spotify, Snapchat и TikTok, на над 30 пазара на два континента.

Като част от Aleph Holding ние сме и изключително представителство на 20 медийни платформи в повече от 50 избрани страни по света.

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK