euShipments.com доставя зад граница пратки на български онлайн магазини
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

euShipments.com доставя зад граница пратки на български онлайн магазини

Снимка от сортировачния и фулфилмънт склад на euShipments в Русе

euShipments.com доставя зад граница пратки на български онлайн магазини

Логистичната компания предлага пълен цикъл от куриерски услуги в над 20 европейски държави

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
5121 прочитания

Снимка от сортировачния и фулфилмънт склад на euShipments в Русе


Във времена на криза онлайн търговията упорито процъфтява. Заради първия локдаун през пролетта много търговци бяха принудени да затворят физическите си магазини и да заложат на онлайн продажби. Тези, които вече имаха присъствие в глобалната мрежа, усетиха най-силно преимуществата й, като успяха да се разраснат и дори да се наложат на нови пазари.

Растежът, предизвикателствата и бъдещето на местните онлайн търговци бяха основна тема в специалния дискусионен панел "Стратегии за растеж и адаптиране към нарастващото търсене" по време на конференцията Ecommerce and Retail Summit, организирана от "Капитал".

От euShipments.com представиха в дискусията гледната точка на българска компания, обслужваща логистично онлайн търговци, които продават и доставят на международни пазари. В панела взеха участие и представители на eBag, Ozone и Framar.

"Силните на деня"

"През последните 9 години инвестирахме много в изграждането на международната ни куриерска мрежа. Избрахме за наши партньори над 20 от най-надеждните куриерски компании и си партнираме успешно с най-опитните фулфилмънт складове в Европа. Наши клиенти са стотици български и международни онлайн магазини, които ни доверяват обработването на фулфилмънт поръчките си и/или доставките на пратките си. Всичко това ни дава много широк и обективен поглед върху текущото състояние на електронната търговия", обобщиха от euShipments.com.

Светлозар Димитров, управляващ съдружник в euShipments.com

Според логистичната компания "родните търговци, продаващи онлайн, са находчиви и конкурентоспособни зад граница". Именно заради тези техни качества euShipments.com също отчита ръст по време на кризата. "Прогнозата е тази година приходите на компанията да са над 7 млн. лева. За сравнение - през 2015 г. отчетохме около 120 000 лв.", съобщиха от логистичното дружество.

"Търсенето на определени продуктови категории се повиши драстично по време на извънредното положение. Нарекохме тези продукти "Силните на деня" - това са стоки за home entertainment/wellness, фитнес уреди за домашна употреба, козметика и хранителни добавки. Приблизително 60% от пратки в куриерската ни мрежа са от тези продуктови категории", обявиха от euShipments.com.

Куриери в действие

Предизвикателствата на кризата

"Основното предизвикателство, което срещнахме по време на пандемията (и продължаваме да срещаме), е постоянната необходимост да разширяваме обхвата на куриерската си мрежа. Това постигаме чрез развиване и имплементиране на нов тип услуги по отношение доставката от онлайн търговци, сред които е и фулфилмънт. От склада ни в Русе постигаме транзитни времена за доставка до 2 работни дни до четири държави -Унгария, Румъния, България и Гърция", коментират от euShipments.com.

От компанията са убедени, че, за да бъдат българските търговци по-конкурентоспособни, в euShipments.com трябва да бъдат "по-гъвкави и адаптивни в логистиката".

Фулфилмънт процес

Планове и цели

"Главната ни цел за бъдещето е да предложим нови технологични решения, чрез които и по-малките онлайн търговци да имат достъп до мрежата ни и да се възползват от обхвата ѝ. Става въпрос за решения като клиентски интерфейс, API интеграции и безплатни модулни интеграционни решение с различни платформи за онлайн продажди като eMag, WooCommerce, OpenCart, Magento и др.. Така даваме повече опции за доставка и на малките търговци и възможност да продават и в чужбина", заявиха от euShipments.com.

За да отговори още по-адекватно и своевременно на нуждите на търговците сега и в бъдеще, българското логистично дружество е увеличило броя на куриерските компании, с които си партнира в чужбина.

"По този начин клиентите ни имат поне две различни опции за доставка, което предоставя повече удобство, бързина и сигурност. Така например поръчки за Германия обслужваме както от фулфилмънт център в Полша, така и през склада ни в Италия, а имаме опция да ползваме и склада ни в Русе", изброяват от euShipments.com.

Според компанията "всички тези варианти служат за гаранция на онлайн търговците, особено ако се стигне до втори локдаун и затваряне на някои граници".

"Надяваме се, че повечето търговци са си взели поука след първия локдаун - онлайн присъствието е задължително както за оцеляването на бизнеса по време на пандеми, така и за разрастването му в чужбина", обобщават от euShipments.com.

Стоки на български онлайн магазини, избрали да ползват фулфилмънт услуга в склада на euShipments в Русе

Във времена на криза онлайн търговията упорито процъфтява. Заради първия локдаун през пролетта много търговци бяха принудени да затворят физическите си магазини и да заложат на онлайн продажби. Тези, които вече имаха присъствие в глобалната мрежа, усетиха най-силно преимуществата й, като успяха да се разраснат и дори да се наложат на нови пазари.

Растежът, предизвикателствата и бъдещето на местните онлайн търговци бяха основна тема в специалния дискусионен панел "Стратегии за растеж и адаптиране към нарастващото търсене" по време на конференцията Ecommerce and Retail Summit, организирана от "Капитал".


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK