Новият брой: Пътят към Шенген
Close

Кралството на стрийминга

Disney удари златна мина със стрийминг услугата си Disney+

През 2019 г. Disney обеща на инвеститорите си нова услуга за видеострийминг, която да има между 60 и 90 млн. абонати през 2024 г. Disney+ достигна петгодишната си цел за едва осем месеца. По този начин компанията изпълни плана си за дигитална трансформация, задействан преди три години от Боб Айгър, дългогодишния шеф на Disney, който в момента е председател на медийния гигант.

Усилията в маркетинга, важни за всеки успех, бяха подпомогнати от The Mandalorian, космически уестърн във вселената на Star Wars. Популярността на сериала е такава, че Disney не се справя с търсенето на плюшени играчки с лика на бебе Йода. Пандемията зареди до краен предел индустрията и премахна страховете, че нови услуги като Disney+, HBO Max и Apple TV+ може да имат проблеми с набирането на нови потребители. Карантините означават повече часове за гледане, отбелязва Тим Мълиган от MIDiA Research.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове