Кралството на стрийминга

Disney удари златна мина със стрийминг услугата си Disney+

През 2019 г. Disney обеща на инвеститорите си нова услуга за видеострийминг, която да има между 60 и 90 млн. абонати през 2024 г. Disney+ достигна петгодишната си цел за едва осем месеца. По този начин компанията изпълни плана си за дигитална трансформация, задействан преди три години от Боб Айгър, дългогодишния шеф на Disney, който в момента е председател на медийния гигант.

Усилията в маркетинга, важни за всеки успех, бяха подпомогнати от The Mandalorian, космически уестърн във вселената на Star Wars. Популярността на сериала е такава, че Disney не се справя с търсенето на плюшени играчки с лика на бебе Йода. Пандемията зареди до краен предел индустрията и премахна страховете, че нови услуги като Disney+, HBO Max и Apple TV+ може да имат проблеми с набирането на нови потребители. Карантините означават повече часове за гледане, отбелязва Тим Мълиган от MIDiA Research.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се