Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
През 2019 г. Disney обеща на инвеститорите си нова услуга за видеострийминг, която да има между 60 и 90 млн. абонати през 2024 г. Disney+ достигна петгодишната си цел за едва осем месеца. По този начин компанията изпълни плана си за дигитална трансформация, задействан преди три години от Боб Айгър, дългогодишния шеф на Disney, който в момента е председател на медийния гигант.
Усилията в маркетинга, важни за всеки успех, бяха подпомогнати от The Mandalorian, космически уестърн във вселената на Star Wars. Популярността на сериала е такава, че Disney не се справя с търсенето на плюшени играчки с лика на бебе Йода. Пандемията зареди до краен предел индустрията и премахна страховете, че нови услуги като Disney+, HBO Max и Apple TV+ може да имат проблеми с набирането на нови потребители. Карантините означават повече часове за гледане, отбелязва Тим Мълиган от MIDiA Research.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.