Слънчево изригване

Външните пазари и силната маркетингова стратегия изстрелват резултатите на козметичната "Пурмерул"

"Нямахме опит в тази сфера, но имахме дългогодишно влечение и стремеж за трупане на познания за всичко, свързано с натуралното и органичното", казват основателите Бети Бенчева и Пламен Стефанов
"Нямахме опит в тази сфера, но имахме дългогодишно влечение и стремеж за трупане на познания за всичко, свързано с натуралното и органичното", казват основателите Бети Бенчева и Пламен Стефанов    ©  Вихър Ласков
"Нямахме опит в тази сфера, но имахме дългогодишно влечение и стремеж за трупане на познания за всичко, свързано с натуралното и органичното", казват основателите Бети Бенчева и Пламен Стефанов
"Нямахме опит в тази сфера, но имахме дългогодишно влечение и стремеж за трупане на познания за всичко, свързано с натуралното и органичното", казват основателите Бети Бенчева и Пламен Стефанов    ©  Вихър Ласков

Визитка

Име: "Пурмерул"

Сектор: козметика

Собственици: Пламен Стефанов, Бети Бенчева, Димитър Гюлев

Управители: Пламен Стефанов

Любов към природата и здравословния начин на живот. Това е формулата на компанията "Пурмерул", която стои зад популярната марка СOCOSOLIS, която предлага продукти за тяло и слънцезащита. А през 2019 г. тази формула й осигурява растеж с 205%. Тя е създадена през 2016 г. с основен фокус върху натуралната и органичната козметика. В момента линиите се продават в целия Европейски съюз, САЩ и Русия.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се