Европейските складове са пред запълване
Коледа, коронавирусът и заплахата от Brexit без търговско споразумение с ЕС са сред причините свободните площи да намаляват


Надежда Кашилска

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
За търговците на дребно по света скоро няма да има по-подходящ момент от сегашния да напълнят складовете си. Компаниите имат интерес да държат продуктите си близо до потребителите, особено когато те продължават да купуват рекорден брой артикули онлайн. Освен че им се налага да се запасяват за Коледа и за евентуални затваряния заради коронавируса, Европа и Великобритания скоро ще трябва да се справят и с Brexit. Британските компании внасят възможно най-много стоки в страната преди появата на потенциални пречки през януари, съобщава Reuters. Европейските им колеги пък трупат стоки в паневропейски разпределителни центрове в близост до пристанища като Хамбург и Ротердам.
Платформите за електронна търговия, сред които ZigZag и Global-e, които обслужват Forever 21, Boohoo, Gap, Selfridges и Hugo Boss, твърдят, че около 30-35% от продажбите на британските търговци са за клиенти в континентална Европа. В момента запасите на популярни в Обединеното кралство марки като китайския онлайн магазин Shein или американската марка спортни облекла Under Armour се намират в ЕС, твърди изпълнителният директор на ZigZag Ал Гери.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.