Играта продължава

COVID-19 и бизнесът с много публика

Този месец National Exhibition Centre (NEC), най-голямото място за събития във Великобритания, трябваше да посрещне няколко шоута, сред които Motorcycle Live, Simply Christmas и Cake International. Вместо да е пълно с мотори, играчки и торти обаче, пространството е изпълнено с 380 болнични легла. COVID-19 изтри всички планове за събития, насочи NEC към преструктуриране и накара правителството да превърне залите на компанията в извънредна болница.

Правилата за социално дистанциране накараха всички бизнеси да мислят как да задържат клиентите си на безопасно разстояние. Но за компаниите в индустрията на събитията тези правила са особен проблем, защото тяхната цел е да сближават хората и да ги събират на едно място. Търговските шоута и конференциите губят своята ценност, ако хората не могат да си контактуват отблизо. Концертите не са забавни, когато си сам. Головете и забивките не са толкова вълнуващи, когато го няма рева на хилядите по трибуните. Въпреки че фондовите пазари до голяма степен се възстановиха от загубите си през януари, пазарната капитализация на листнатите компании от сферата на "бизнеса с тълпи" се е сринала от 234 млрд. долара до 183 млрд. долара.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар