Тази година "Нестле България" инвестира 23 млн. лв. в модернизиране на софийската си производствена фабрика. Част от средствата са за нова роботизирана поточна линия за KitKat, в резултат на което компанията ще намали загубите, свързани с опаковъчен материал. Инвестицията продължава усилията на българското дружество, свързани обновяване и с грижа за околната среда.
Без отпадъци на сметищата
През 2019 г. дружеството намали употребата на пластмаса с 32 тона, след като спря използването на нерециклируема пластмаса и диспенсърите за вода. Фирмата спести 44 тона хартия, намали значително потреблението на водни ресурси, а от март 2014 г. не депонира отпадъци на сметищата.
За 2020 г. българското дружество отчита 2643 куб. метра по-малко вода на тон продукция, 1487 GJ по-малко енергия на тон продукция, 214 тона по-малко парникови емисии в сравнение с 2016 г., съобщиха за "Капитал" от компанията.
"Въглеродно неутрални" продукти
На глобално ниво Nestlé обяви, че предприема мерки за намаляване наполовина на вредните емисии до 2030 г. и постигане на нулеви нетни емисии до 2050 г., независимо че е в период на бизнес растеж.
Корпорацията вече работи с над 500 хил. земеделски производителя и 150 хил. доставчика и ги подкрепя в прилагането на земеделски технологии, които подобряват здравето на почвата, поддържат и възстановяват разнообразието в екосистемата. В замяна на това Nestlé закупува техните стоки на премиум цени и в по-големи количества и съвместно с тях инвестира в необходими капиталови разходи. Компанията има амбицията до 2030 г. да осигури чрез регенеративно земеделие над 14 млн. тона продукти, осигуряващи необходимите съставки в производството на фирмени храни.
Nestlé очаква през следващите 5 години да завърши преминаването към 100% възобновяема електроенергия в 800 обекта в 187 страни, където оперира.
Световната корпорация увеличава и броя на "въглеродно неутралните" марки. Например бургерът на растителна основа Garden Gourmet, както и Garden of Life ще постигнат въглероден неутралитет до 2022 г. Гамата продукти изцяло на растителна основа Sweet Earth ще постигне същата цел до 2025 г. Nespresso, S.Pellegrino, Perrier и Acqua Panna също поеха ангажимент за постигане на въглероден неутралитет до 2022 г., а останалите брандове от категорията Nestlé Waters ще реализират нулеви емисии до 2025 г., стана ясно от изявления на корпорацията.
Тази година "Нестле България" инвестира 23 млн. лв. в модернизиране на софийската си производствена фабрика. Част от средствата са за нова роботизирана поточна линия за KitKat, в резултат на което компанията ще намали загубите, свързани с опаковъчен материал. Инвестицията продължава усилията на българското дружество, свързани обновяване и с грижа за околната среда.
2 коментара
Евалата им, така трябва да се крачи смело към бъдещето!