Потреблението на продукти за похапване расте в пандемията
В България се увеличава консумацията на бисквити, отчитат от "Монделийз"
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Потреблението на продукти за похапване (бисквити, снакс, десерти и др.) расте по време на COVID-19 пандемията. Това отчита вторият годишен доклад State of Snacking на Mondelez International.
Аналогични са изводите и за България. "Във времето на изолация и засилени покупки за вкъщи категорията "Cладки бисквити" расте с 6.3% в стойност и 4.6% в обем през януари - юни 2020 г. спрямо същия период на миналата година", коментира за "Капитал" Лилия Борисова, търговски директор на "Монделийз България".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.