Потреблението на продукти за похапване расте в пандемията

В България се увеличава консумацията на бисквити, отчитат от "Монделийз"

   ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Потреблението на продукти за похапване (бисквити, снакс, десерти и др.) расте по време на COVID-19 пандемията. Това отчита вторият годишен доклад State of Snacking на Mondelez International.

Аналогични са изводите и за България. "Във времето на изолация и засилени покупки за вкъщи категорията "Cладки бисквити" расте с 6.3% в стойност и 4.6% в обем през януари - юни 2020 г. спрямо същия период на миналата година", коментира за "Капитал" Лилия Борисова, търговски директор на "Монделийз България".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал