Speedy: Забавянето на доставките е, защото пратките през ноември са 50% повече

Куриерът обяснява пред "Капитал", че в някои райони "експлозията" в поръчките до адрес е 100%

Средният брой пакети при Speedy през последните 3 седмици е над 200 000 на ден.
Средният брой пакети при Speedy през последните 3 седмици е над 200 000 на ден.
Средният брой пакети при Speedy през последните 3 седмици е над 200 000 на ден.    ©  Надежда Чипева
Средният брой пакети при Speedy през последните 3 седмици е над 200 000 на ден.    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

"13 дни ги чакам да ми доставят пратка и явно няма да се получат нещата."

"Като говорих с тях, колко разочарована съм останала от "обслужването", ме посъветваха в близките седмици да не поръчвам до адрес, а до офис, защото били затрупани."


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
24 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    tulup avatar :-|
    tulup
    • - 2
    • + 10

    Празни приказки говори този човек. Мен ми пренасочиха пратката към техен офис (а беше до адрес) по тяхна усмотрение и въпреки това се забави със седмица, а не с 1-2 дена. Друга закъснява вече с 2 седмици и ми я отложиха допълнително с още 10 дена! А Еконт също доставят до адрес и вече 2 пратки получих навреме.

    Нередност?
  • 2
    nabludatel_en avatar :-|
    Наблюдател
    • + 4

    А през това време, “Български пощи” ЕАД е второто по големина получена сума коронасубсидии публично предприятие
    12,7 млн. лв. https://bird.bg/corona/?q=121396123
    Явно са се заявили като закъсали в пандемията. Няма логика и затова другото възможно обяснение е предизборно ухажване на хилядите служители.

    Нередност?
  • 3
    nabludatel_en avatar :-|
    Наблюдател
    • + 2

    Борисов преди седмица се хвалеше с 1.1 милиарда подкрепа за бизнеса, ама те не били за бизнеса! Поне не всички!

    https://www.facebook.com/birdreporting/posts/10159537194396189
    Анализ на Бюрото за разследващи репортажи и данни показва, че близо 350 милиона лева от отпуснатите до момента средства отиват в държавни и общински фирми, министерства и агенции. Сумата може да достигне половин милиард лева до края на 2020.

    Нередност?
  • 4
    nabludatel_en avatar :-|
    Наблюдател
    • + 3

    Над една трета от коронасубсидиите така и не достигат до бизнеса:
    https://bird.bg/wp-content/uploads/2020/12/figure_1.png
    и
    https://bird.bg/wp-content/uploads/2020/12/coronaanalytics.png

    Нередност?
  • 5
    marin1255 avatar :-|
    marin iliev
    • - 2
    • + 9

    От позицията на изпращащ много пратки, мога да заявя, че Спиди са най-неадекватна та куриерска компания в Европа!

    Нередност?
  • 6
    katia_1 avatar :-|
    Rational
    • + 4

    Много навременно сте потърсили мнението на компанията. И при мен имаше забавяне в доставката до адрес, докато тези до офис сякаш вървят нормално.

    Последният въпрос за мен е абсурден, но предполагам сте го видяли из споменатите Фейсбук групи.

    Нередност?
  • chip
    • - 3
    • + 12

    Току-що се връщам от офиса на Спиди на улица "Гюешево" 83 - пълен таш*к са обясненията на този служител от статията. Имам забавяне на пратката с цели 20 дни (от 25.11 до днес) и разбрах, че мога да си я получа на този адрес едва днес от един нефелен смс, който нищо не обясняваше. Цели 20 дни никой не се свърза с мен, нито по телефон, нито по e-mail, рових и търсих информация и от никъде нищо. А най-тъпото беше, че получих смс на 04.12,че стоката ми е доставена?!? Що за фирмена политика води този куриер? И как си мислят, че ще си запазят клиентите? Пред посочения офис имаше огромна опашка, чакал съм 1.5 часа да ми дойде реда, а вътре имаше само 2 момичета, които се бяха побъркали милите, не смогваха отникъде. И се оказа, че всички поръчки до адрес са пренасочени към точно този офис, какво по дяволите е това? Никога повече СПИДИ!!!

    Нередност?
  • 8
    kokoto2 avatar :-|
    kokoto2
    • - 6
    • + 1

    Аз съм доволен от услугите и на Спиди и на Еконт. Офисите и на двете фирми са на около 300 метра од дома ми и не ме мързи, даже предпочитам да си взема пратката от офис, вместо да стоя и да чакам някой да ми я донесе.

    Нередност?
  • 9
    katia_1 avatar :-|
    Rational
    • + 3

    До коментар [#7] от "geordgeo":

    https://www.speedy.bg/bg/opinions - тук може да пуснеш искане за обезщетение.

    Също така може да сезираш КЗП, ако смяташ, че Спиди са били некоректни спрямо условията за доставка.

    Нередност?
  • 10
    vessib11 avatar :-|
    Vessi Beamish
    • - 4
    • + 6

    Абсолютно разочарование от Спиди! Най-ниската цена за доставка от частната куриерска фирма всъщност е без включена застраховка на пратката. Това го разбираш впоследствие, обаче. Ако нещо се случи с нея, не очаквайте обезщетение. Дори да успеете да се свържете с тях по телефона, което е мисия невъзможна, ще ви кажат, че няма какво да се направи. Дори и жалба до КЗП да подадете, пак най-вероятно няма да има резултат.

    Нередност?
Нов коментар