Speedy: Забавянето на доставките е, защото пратките през ноември са 50% повече
Куриерът обяснява пред "Капитал", че в някои райони "експлозията" в поръчките до адрес е 100%


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
"13 дни ги чакам да ми доставят пратка и явно няма да се получат нещата."
"Като говорих с тях, колко разочарована съм останала от "обслужването", ме посъветваха в близките седмици да не поръчвам до адрес, а до офис, защото били затрупани."
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
24 коментара
Празни приказки говори този човек. Мен ми пренасочиха пратката към техен офис (а беше до адрес) по тяхна усмотрение и въпреки това се забави със седмица, а не с 1-2 дена. Друга закъснява вече с 2 седмици и ми я отложиха допълнително с още 10 дена! А Еконт също доставят до адрес и вече 2 пратки получих навреме.
А през това време, “Български пощи” ЕАД е второто по големина получена сума коронасубсидии публично предприятие
12,7 млн. лв. https://bird.bg/corona/?q=121396123
Явно са се заявили като закъсали в пандемията. Няма логика и затова другото възможно обяснение е предизборно ухажване на хилядите служители.
Борисов преди седмица се хвалеше с 1.1 милиарда подкрепа за бизнеса, ама те не били за бизнеса! Поне не всички!
https://www.facebook.com/birdreporting/posts/10159537194396189
Анализ на Бюрото за разследващи репортажи и данни показва, че близо 350 милиона лева от отпуснатите до момента средства отиват в държавни и общински фирми, министерства и агенции. Сумата може да достигне половин милиард лева до края на 2020.
Над една трета от коронасубсидиите така и не достигат до бизнеса:
https://bird.bg/wp-content/uploads/2020/12/figure_1.png
и
https://bird.bg/wp-content/uploads/2020/12/coronaanalytics.png
От позицията на изпращащ много пратки, мога да заявя, че Спиди са най-неадекватна та куриерска компания в Европа!
Много навременно сте потърсили мнението на компанията. И при мен имаше забавяне в доставката до адрес, докато тези до офис сякаш вървят нормално.
Последният въпрос за мен е абсурден, но предполагам сте го видяли из споменатите Фейсбук групи.
Току-що се връщам от офиса на Спиди на улица "Гюешево" 83 - пълен таш*к са обясненията на този служител от статията. Имам забавяне на пратката с цели 20 дни (от 25.11 до днес) и разбрах, че мога да си я получа на този адрес едва днес от един нефелен смс, който нищо не обясняваше. Цели 20 дни никой не се свърза с мен, нито по телефон, нито по e-mail, рових и търсих информация и от никъде нищо. А най-тъпото беше, че получих смс на 04.12,че стоката ми е доставена?!? Що за фирмена политика води този куриер? И как си мислят, че ще си запазят клиентите? Пред посочения офис имаше огромна опашка, чакал съм 1.5 часа да ми дойде реда, а вътре имаше само 2 момичета, които се бяха побъркали милите, не смогваха отникъде. И се оказа, че всички поръчки до адрес са пренасочени към точно този офис, какво по дяволите е това? Никога повече СПИДИ!!!
Аз съм доволен от услугите и на Спиди и на Еконт. Офисите и на двете фирми са на около 300 метра од дома ми и не ме мързи, даже предпочитам да си взема пратката от офис, вместо да стоя и да чакам някой да ми я донесе.
До коментар [#7] от "geordgeo":
https://www.speedy.bg/bg/opinions - тук може да пуснеш искане за обезщетение.
Също така може да сезираш КЗП, ако смяташ, че Спиди са били некоректни спрямо условията за доставка.
Абсолютно разочарование от Спиди! Най-ниската цена за доставка от частната куриерска фирма всъщност е без включена застраховка на пратката. Това го разбираш впоследствие, обаче. Ако нещо се случи с нея, не очаквайте обезщетение. Дори да успеете да се свържете с тях по телефона, което е мисия невъзможна, ще ви кажат, че няма какво да се направи. Дори и жалба до КЗП да подадете, пак най-вероятно няма да има резултат.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.