Speedy: Забавянето на доставките е, защото пратките през ноември са 50% повече
Куриерът обяснява пред "Капитал", че в някои райони "експлозията" в поръчките до адрес е 100%


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
"13 дни ги чакам да ми доставят пратка и явно няма да се получат нещата."
"Като говорих с тях, колко разочарована съм останала от "обслужването", ме посъветваха в близките седмици да не поръчвам до адрес, а до офис, защото били затрупани."
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
24 коментара
Празни приказки говори този човек. Мен ми пренасочиха пратката към техен офис (а беше до адрес) по тяхна усмотрение и въпреки това се забави със седмица, а не с 1-2 дена. Друга закъснява вече с 2 седмици и ми я отложиха допълнително с още 10 дена! А Еконт също доставят до адрес и вече 2 пратки получих навреме.
А през това време, “Български пощи” ЕАД е второто по големина получена сума коронасубсидии публично предприятие
12,7 млн. лв. https://bird.bg/corona/?q=121396123
Явно са се заявили като закъсали в пандемията. Няма логика и затова другото възможно обяснение е предизборно ухажване на хилядите служители.
Борисов преди седмица се хвалеше с 1.1 милиарда подкрепа за бизнеса, ама те не били за бизнеса! Поне не всички!
https://www.facebook.com/birdreporting/posts/10159537194396189
Анализ на Бюрото за разследващи репортажи и данни показва, че близо 350 милиона лева от отпуснатите до момента средства отиват в държавни и общински фирми, министерства и агенции. Сумата може да достигне половин милиард лева до края на 2020.
Над една трета от коронасубсидиите така и не достигат до бизнеса:
https://bird.bg/wp-content/uploads/2020/12/figure_1.png
и
https://bird.bg/wp-content/uploads/2020/12/coronaanalytics.png
От позицията на изпращащ много пратки, мога да заявя, че Спиди са най-неадекватна та куриерска компания в Европа!
Много навременно сте потърсили мнението на компанията. И при мен имаше забавяне в доставката до адрес, докато тези до офис сякаш вървят нормално.
Последният въпрос за мен е абсурден, но предполагам сте го видяли из споменатите Фейсбук групи.
Току-що се връщам от офиса на Спиди на улица "Гюешево" 83 - пълен таш*к са обясненията на този служител от статията. Имам забавяне на пратката с цели 20 дни (от 25.11 до днес) и разбрах, че мога да си я получа на този адрес едва днес от един нефелен смс, който нищо не обясняваше. Цели 20 дни никой не се свърза с мен, нито по телефон, нито по e-mail, рових и търсих информация и от никъде нищо. А най-тъпото беше, че получих смс на 04.12,че стоката ми е доставена?!? Що за фирмена политика води този куриер? И как си мислят, че ще си запазят клиентите? Пред посочения офис имаше огромна опашка, чакал съм 1.5 часа да ми дойде реда, а вътре имаше само 2 момичета, които се бяха побъркали милите, не смогваха отникъде. И се оказа, че всички поръчки до адрес са пренасочени към точно този офис, какво по дяволите е това? Никога повече СПИДИ!!!
Аз съм доволен от услугите и на Спиди и на Еконт. Офисите и на двете фирми са на около 300 метра од дома ми и не ме мързи, даже предпочитам да си взема пратката от офис, вместо да стоя и да чакам някой да ми я донесе.
До коментар [#7] от "geordgeo":
https://www.speedy.bg/bg/opinions - тук може да пуснеш искане за обезщетение.
Също така може да сезираш КЗП, ако смяташ, че Спиди са били некоректни спрямо условията за доставка.
Абсолютно разочарование от Спиди! Най-ниската цена за доставка от частната куриерска фирма всъщност е без включена застраховка на пратката. Това го разбираш впоследствие, обаче. Ако нещо се случи с нея, не очаквайте обезщетение. Дори да успеете да се свържете с тях по телефона, което е мисия невъзможна, ще ви кажат, че няма какво да се направи. Дори и жалба до КЗП да подадете, пак най-вероятно няма да има резултат.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.