Hyatt предлага най-доброто, което може да даде един хотел през 2020 г.
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал
Новият брой: Новите визи

Hyatt предлага най-доброто, което може да даде един хотел през 2020 г.

Hyatt предлага най-доброто, което може да даде един хотел през 2020 г.

Лоран Шодер, генерален мениджър на Hyatt Regency Sofia

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
5036 прочитания

Hyatt съществува вече над 60 години, а идва в България сега. Това ли беше най-удачният момент за Hyatt Regency в София?

- Започнахме преговорите през 2006-а и може да се каже, че беше крайно време и съвсем естествена стъпка София да се присъедини към Атина, Солун, Истанбул и Белград, където вече присъстваме. Разширяването в ключови нови локации е един от приоритетите на Hyatt. Приемането на страната в ЕС, навлизането на чуждестранни капитали, развиващият се туризъм, превръщането на София в дигитален и кино хъб и изобщо икономическите индикатори говорят за една обещаваща и динамична бизнес среда. Има и нещо друго: съвременният турист търси все повече неотъпканите пътеки и нови преживявания. София е точно такава дестинация: град с великолепни паркове, с планина, достъпна за по-малко от час, с близки забележителности като Боянската църква, Драгалевския манастир, Рилския манастир или Пловдив, които са уникални.

Кои са най-големите предимства на Hyatt Regency Sofia?

- Честно казано - доста са. Ще започна с физическото измерение - локацията. Хотелът се намира в идеалния център на града, а самата сграда е построена от нулата. Архитектурата й е не само модерна, но и кореспондира добре с околните сгради в района. Хотелът предлага най-доброто, което може да даде един хотел през 2020 г. В много от другите градове се наложи да реконструираме по-стари сгради, за да отговорят на съвременните изисквания. А тук всичко е чисто ново, построено по строги стандарти за качество и, ако се разходите из хотела, ще видите колко умно е организирано цялото пространство. Hyatt Regency Sofia е one-stop shop - имаме всичко под един покрив: интериор с красиви препратки към българската идентичност като елементите на шевици в тях, просторни, светли, hi-tech стаи и апартаменти със спиращи дъха гледки, десет различни зали за корпоративни събития, вътрешни дворове, балкони, тераси, спа, басейн, денонощен фитнес, салон за красота, ботаническа градина. Горди сме с ресторанта ни, който дава революционен поглед към модерната италианската кухня, както и с rooftop бара - място за авторски коктейли с изумителен изглед към Витоша и катедралата "Александър Невски". При всички положения говорим за един модерен Hyatt със собствена идентичност. Но най-важното са хората. С изключение на четирима души целият екип на хотела са българи. Включително такива, които се завърнаха от Англия, Хаваите и Китай, за да работят при нас. Когато пристигнах тук, много хора ме предупреждаваха, че в България трудно се намира качествен персонал в тази сфера. Но днес екипът ни е голямата ми гордост.

Как се вписвате в глобалния тренд за "био" и "зелено"?

- Не мисля, че това е тренд. Мисля, че това е единственото възможно бъдеще и следващите поколения ще го докажат. Да започна с това, че спазваме най-стриктни еко стандарти още от самия строеж на хотела до практически всяка негова функция: става дума за оптимизирана и енергоспестяваща електрическа система, специална система за разделно събиране на отпадъци, програма за рециклиране, няма пластмаса в целия хотел, ресторанта и бара, работим с местни производители, в паркинга имаме станции за зареждане за електрически автомобили... Не съм еко фанатик, но мисля, че тези практики са задължителни и крайно необходими.

COVID-19 е голямата световна криза в момента, която засяга всички. Каква е вашата стратегия в момента?

- От гледна точка на бизнес стратегия в момента посрещаме предимно представители на местния бизнес, които имат нужда от качествена услуга при максимална сигурност. В ресторанта нашият бизнес обяд се радва на подобаващо внимание, а в евент частта на хотела осъществяваме множество събития, спазвайки всички необходими мерки. От гледна точка на безопасността по време на пандемията от самото откриване наш основен приоритет са безопасността, здравето и спокойствието на нашите клиенти и служители. Глобалният ангажимент на Hyatt за грижа и чистота се основава на най-стриктните световни протоколи за безопасност и хигиена с мотото "Минимален контакт - максимална грижа".

Предпазните средства са задължителни във всички общи части на хотела, нашият екип спазва мерките за безопасност при настаняването на гости, приготвянето и поднасянето на храна. Предлагаме безконтактен достъп до стаите, рум сервиз и храна за вкъщи. Разбира се, при подредбата на пространствата по време на срещи и мероприятия гарантираме необходимата физическа дистанция. Мисля, че настоящата ситуация ни научи колко важно е да бъдем гъвкави по време на криза. Точно такива сме и ние в момента.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK