Новият брой: Пътят към Шенген
Close

"Еконт" ще въведе нова такса за пренасочване на пратки

През януари куриерската фирма ще започне да начислява по 3.30 лв. за всяко "разпореждане" по доставката

   ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Куриерската компания "Еконт" въвежда нова такса в размер на 3.30 лв. с ДДС за т.нар. услугата "разпореждане". Тя ще започне да се начислява от 20 януари 2021 г., когато в рамките на същото населено място се промени начинът на доставка: с куриер на адрес, до офис или чрез Еконтомат, както и самият адрес за доставка, офисът на "Еконт" или Еконтоматът за получаване на пратка.

Таксата за разпореждане ще се начислява на този, който поиска да бъде направено разпореждането - когато подателят поиска да промени начина на доставка, е необходимо той да заплати таксата и съответно, когато получателят поиска да направи разпореждане - той ще дължи сумата от 3.3 лева.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
9 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    mikaela72 avatar :-|
    Една Другарка
    • - 5
    • + 5

    Че какви куриерски услуги са това? С работно време на чиновници - от 09 до 18 часа?

    Нередност?
  • 2
    g.e.m. avatar :-?
    ГЕМ
    • - 2
    • + 7

    Абе видяха далаверата тая година и беше въпрос на време да си измислят някаква нова таксичка. Което пък отваря възможност за конкуренция от нови фирми, атакуващи точно тоя сегмент на пазара, а дано!

    Нередност?
  • 4
    sts1444293590476150 avatar :-|
    Любомир Димитров
    • - 1
    • + 5

    А ако изпращача е объркал адреса? Защо аз трябва да плащам пренасочването? Последните ми 5 пратки от Озон отиват на друг адрес. Писах им на мейла, говорих с тях по телефона и пак си отиват на грешния адрес

    Нередност?
  • 5
    ss avatar :-P
    SS
    • - 2
    • + 6

    Оядоха се ...

    Нередност?
  • 6
    qgb1608626279697544 avatar :-|
    Ivajlo Petroff
    • + 4

    браво на вас, няма наяждане бизнеса. Сега когато жънат луди пари от поръчки, решили още да гушкат. А като объркат те доставката в друг офис и теябва да се разкарвам до там защото пратката ми е нужна.

    Нередност?
  • 7
    fyo1608625637697541 avatar :-?
    Evgeni Elenkov
    • - 1
    • + 7

    Когато печелиш добре и се лакомиш за повече следва провал. И без това цените са им доста по високи от Спиди.

    Нередност?
  • 8
    tulup avatar :-|
    tulup
    • - 3
    • + 2

    До коментар [#4] от "Любомир Димитров":

    Тогава изпращачът да я плати. Какво е виновен Еконт за това? Пренасочването на пратки ги кара да извършат отново доставка (освен ако не е направено същата вечер и още не е разпределена, но това е рядкост), нормално е да платено. СМС-те бяха доста по-голяма простотия, тъй като създадоха огромно объркване за дребни стотинки

    Нередност?
  • 9
    dani_luky avatar :-|
    Йордан Милушев

    Питам,
    получавам пратка, вътре вместо машина има тухла!
    Пратката е препращана. Трябва ли получателя да плаща сумите за доставка, препратка и т.н. Няма телефон на подателя, измамниците са се изпокрили. На друг телефон никой не вдига.
    Кой ще прибере измамниците?

    Нередност?
Нов коментар