Два продукта, които лекуват завод

С новото производство на медицински маски и респиратори "БТЛ индъстрийз" очаква да достигне миналогодишните си продажби

Новите продукти се доставят основно за клиенти в Европейския съюз, но големи пазари са също Азия и Латинска Америка
Новите продукти се доставят основно за клиенти в Европейския съюз, но големи пазари са също Азия и Латинска Америка    ©  Надежда Чипева
Новите продукти се доставят основно за клиенти в Европейския съюз, но големи пазари са също Азия и Латинска Америка
Новите продукти се доставят основно за клиенти в Европейския съюз, но големи пазари са също Азия и Латинска Америка    ©  Надежда Чипева

"Когато започна пандемията през март, както навсякъде по света, кризата ни удари много. Няколко месеца поред спадът на продажбите ни беше 60% спрямо предходната година." Изпълнителният директор на "БТЛ индъстрийз" Георги Петков казва, че за кратко се е наложило дори част от хората да бъдат съкратени. Историята обаче има щастлив край. Няколко месеца и два нови продукта по-късно предприятието продължава да работи, а екипът отново е попълнен. И макар че няма да отбележи двуцифрените ръстове, които имаше последните години, компанията очаква да постигне продажбите си от 2019 г., които бяха 244 млн. лв. Със същата стратегия ще продължи и догодина, като в същото време не спира разработката и на нови изделия.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се