Притча за Ryanair

Когато Давид се превърне в Голиат

"Трябва да бъдем по-разумни", казва О'Лиъри.    ©  Reuters

Нещо се промени, откакто колумнистът на The Economist се срещна за пръв път с шефа на Ryanair Майкъл О'Лиъри преди почти от две десетилетия. Той все още говори ласкателно и бързо. Все още ругае светата троица на превозвачите, правителства и регулатори. Но тонът му е различен: псува по-малко (само три "по дяволите" на час) и дори има момент на полушеговито смирение ("Иска ми се да се появя като Чичо Скрудж в коледната сутрин и да осъзная грешките си"). Най-забележителното е, че възгледите му за три групи, които надлежно порицава в продължение на десетилетия, макар и главно за публични цели, са се променили: клиенти ("обикновено грешат"), профсъюзи ("провалени богаташи") и природозащитници ("застреляй ги").


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове