Авиокомпаниите трябва да намалят рисковете при връщане на самолетите във въздуха

Притесненията са свързани с отвикнали от полети пилоти, грешки в поддръжката на апаратите и дори гнезда на насекоми, блокиращи ключови сензори

Притеснени от данните на IATA, застрахователите се интересуват дали авиокомпаниите провеждат допълнително обучение на пилотите, което да е съсредоточено върху кацанията
Притеснени от данните на IATA, застрахователите се интересуват дали авиокомпаниите провеждат допълнително обучение на пилотите, което да е съсредоточено върху кацанията
Притеснени от данните на IATA, застрахователите се интересуват дали авиокомпаниите провеждат допълнително обучение на пилотите, което да е съсредоточено върху кацанията    ©  Reuters
Притеснени от данните на IATA, застрахователите се интересуват дали авиокомпаниите провеждат допълнително обучение на пилотите, което да е съсредоточено върху кацанията    ©  Reuters

Регулатори, застрахователи и експерти предупреждават авиокомпаниите да положат допълнителни грижи при връщането на самолети и персонал във въздуха след продължителната "ваканция" по време на пандемията от коронавирус. Притесненията са свързани с отвикнали от полети пилоти, грешки в поддръжката на апаратите и дори гнезда на насекоми, блокиращи ключови сензори.

Безпрецедентен брой самолети бяха заземени заради блокирането на въздушния транспорт заради пандемията. В един момент две трети от глобалния флот е останал в хангарите, съобщава Reuters. Сега, със започналата ваксинация, авиокомпаниите увеличават натоварването, но това предизвика скок в броя на съобщенията за проблеми.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар